مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین:

یادواره شهدای مرداد قزوین برگزار می‌شود

«اسمعیلی» گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش، یادواره‌ شهدای مرداد ماه قزوین و حومه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۳ - 29July 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از قزوین، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: همزمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش، یادواره‌ شهدای مرداد ماه قزوین و حومه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان و مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران، از ساعت 18 روز پنج‌شنبه، یازدهم مرداد ماه سال جاری در صحن آستان مقدس امامزاده حسین(ع) قزوین برپا خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین در این یادواره، یاد و خاطره والدین گرانقدر شهدا و جانبازان متوفی که در مرداد ماه سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفته و به عزیزان‌شان پیوسته‌اند، گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: مدعوین شرکت‌کننده پس از برگزاری یادواره یاد شده بر مزار شهدای قزوین حضور می‌یابند و ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت می‌کنند.  

اسمعیلی گفت: این یادواره به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ شهدا، یادآوری جانفشانی‌ رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، نقش شهدا در اعتلای انقلاب اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها