معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

زائران اربعین حسینی نباید در رفت‌وآمد دچار مشکل شوند

«جان‌نثاری» گفت: هدف این است هیچ زائری در مسیر رفت و برگشت معطل نشود از این رو تعداد ناوگان مورد نیاز توسط اداره کل راهداری استان تعیین و به دستگاه‌ها اعلام شود.
کد خبر: ۶۸۱۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸ - 29July 2024

زائران اربعین حسینی نباید در رفت‌وآمد دچار مشکل شوندبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «محمدرضا جان‌نثاری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در ستاد اربعین استان که به صورت ویژه به مباحث حوزه حمل و نقل زوار اختصاص یافت، اظهار داشت: جلسات کمیته‌ها ‌و ستاد اربعین اداری نیستند بلکه نشست‌هایی فراسازمانی و اعتقادی هستند.

وی ادامه داد: در مسیر برگزاری اربعین حسینی هرآنچه که در دست و اختیار داریم به میدان می‌آوریم و مسؤولان آنچه در اختیار دارند را در راه برگزاری همایش اربعین حسینی به خط می‌کنند.

جان‌نثاری گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا در سال‌جاری تکلیف ما مضاعف است و نباید زائر امام حسین(ع) در رفت و آمد با مشکل مواجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان ادامه داد: هدف این است هیچ زائری در مسیر رفت و برگشت معطل نشود از این رو تعداد ناوگان مورد نیاز توسط اداره کل راهداری استان تعیین و به دستگاه‌ها اعلام شود.

وی عنوان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی مکلف است سوخت مورد نیاز ناوگان حمل و نقل را تأمین کند در این راستا نشستی با مدیرکل این مجموعه برگزار و نتیجه به ستاد اربعین منعکس شود.

جان‌نثاری گفت: دستگاه‌های اقتصادی که نیازمند سرویس هستند تا بتوانند ناوگان خود را در اختیار زائران قرار دهند مشخص و ساماندهی شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان افزود: ظرف ۴۸ ساعت آینده اعلام شود دستگاه‌های استان می‌توانند چه تعداد اتوبوس برای همکاری با کمیته حمل و نقل ستاد اربعین استان آزاد کنند تا ستاد اربعین بتواند برنامه مشخص و معینی برای حمل و نقل زائران داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار