دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گیلان:

پرداخت ارز اربعین در گیلان آغاز شد

«رجبی» با بیان اینکه ارز اربعین از ۷ مرداد لغایت ۳ شهریور در گیلان توسط بانک‌ها پرداخت می‌شود افزود: ارز تخصیصی برای هر نفر ۲۰۰ هزار دینار عراق تعیین شده است.
کد خبر: ۶۸۱۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۵ - 29July 2024

پرداخت ارز اربعین در گیلان آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «احمدرضا رجبی» دبیر شورای هماهنگی بانک‌های گیلان در برنامه تلویزیونی قدم قدم تا اربعین اظهار کرد: بانک‌های ملی، سپه، تجارت، ملت، صادرات، پارسیان و پست‌بانک در گیلان آماده ارائه ارز به زوار اربعین است.

وی با بیان اینکه ارز اربعین از ۷ مرداد لغایت ۳ شهریور در گیلان توسط بانک‌های مذکور پرداخت می‌شود افزود: ارز تخصیصی برای هر نفر ۲۰۰ هزار دینار عراق تعیین شده است؛ این رقم به ریال ایران معادل ۶ میلیون تومان است و هر فرد در سال یکبار بیشتر نمی‌تواند این میزان ارز اربعین دریافت کند.

رجبی تاکید کرد: زوار اربعین پس از ثبت‌نام در سامانه سماح می‌توانند در بله، بام و روبیکای بانک سپه، شعبه و بانک مورد نظر خود را برای تهیه ارز انتخاب کنند.  

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان گیلان تصریح کرد: افراد برای تهیه ارز اربعین در بانک‌های مربوطه باید گذرنامه، کارت ملی و برگ تردد اربعین به همراه داشته باشند.

رجبی با بیان اینکه امکان خرید ارز اعتباری در گیلان وجود ندارد، گفت: ارز اربعین به صورت فیزیکی و وجه نقد پرداخت می‌شود و امکان صدور کارت اعتباری آن وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها