رئیس هیات دوومیدانی نهاوند خبر داد؛

درخشش نهاوندی‌ها در جام دوومیدانی شهید «شمسی پور»

«سهرابی» گفت: در مسابقات دوو میدانی جام شهید شمسی پور استان همدان که در دو رده بانوان و اقایان برگزار شد، دوندگان دختر و پسر نهاوندی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۶۸۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۱ - 30July 2024

درخشش نهاوندی‌ها در جام دوومیدانی شهید «شمسی پور»«کرم سهرابی» رئیس هیات دوومیدانی نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، از درخشش دختران و پسران نهاوندی در جام دوومیدانی شهید شمسی پور همدان خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات به میزبانی شهرستان همدان با حضور همه شهرستان‌های استان برگزار شد، که در رده بانوان خانم «ساناز درویشی» در رده نوجوانان و در ماده صد متر به مدال طلا دست یافت و «ستایش بهاگیر» در رده نونهالان در ماده ۴۰۰ متر توانست مدال طلای این ماده را کسب کند.

رئیس هیات دوومیدانی نهاوند اضافه کرد: «فاطمه روزبهانی» دیگر دونده نونهال نهاوندی هم توانست در رده نونهالان و در ماده ۴۰۰ متر توانست نشان نقره این مسابقات را کسب نماید.

وی خاطر نشان کرد: دو دونده خوش آتیه روستای تکه از توابع بخش مرکزی به نام‌های «محمدمبین سهرابی» و «امیرعلی نادری» به ترتیب در رده نونهالان مدال طلای ماده ۶۰۰ متر و مدال برنز در ماده ۸۰۰ متر توانستندعناوین اولی و سومی این دوره از مسابقات را کسب کنند.

سهرابی متذکر شد: همچنین «محمدعلی دکامئی» در رده نونهالان ودر ماده ۱۵۰۰ توانست مقام سوم این سری از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها