سردار شرفی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

زائرین درخواست خود برای دریافت گذرنامه زیارتی را به روز‌های آخر موکول نکنند

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا با بیان اینکه پلیس آمادگی صد در صد برای صدور گذرنامه اربعین را دارد، گفت: زائرین ثبت نام خود برای دریافت گذرنامه زیارتی را به روزهای آخر موکول نکنند.
کد خبر: ۶۸۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۹ - 30July 2024
سردار محمد شرفی فرمانده قرارگاه اربعین فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه پلیس آمادگی صد در صدی برای صدور گذرنامه برای زائران اربعین را دارد،  اظهار داشت: این آمادگی را داریم تا گذرنامه هر میزان زائری را که ثبت نام کنند در کوتاه‌ترین زمان آماده کنیم. 
 
زائرین درخواست خود برای دریافت گذرنامه زیارتی را به روز‌های آخر موکول نکنند
 
سردار شرفی با اشاره به افزایش ظرفیت‌ها و تجهیزات در حوزه چاپ گذرنامه گفت: هیچ‌گونه مشکلی برای چاپ گذرنامه رسمی و گذرنامه زیارتی نداریم. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا افزود: توصیه ما به زائرین عزیزمان این است که درخواست‌های خود را به روزهای پایانی و منتهی به اربعین حسینی منتقل نکنند چرا که در شرایط طبیعی هر چه درخواست ثبت شود گذرنامه آن‌ها چاپ می‌شود.  
 
وی اضافه کرد: ممکن است کسانی که درخواست خود را به روزهای پایانی موکل کنند با توجه به حجم درخواست‌ها صدور گذرنامه‌ آن‌ها با تاخیر انجام شود. 
 
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا درباره افزایش صدور گذرنامه در روز خاطرنشان کرد: تمام درخواست‌ها برای صدور گذرنامه ملی انجام شده و هیچگونه مشکلی در این خصوص نداریم؛ در حوزه گذرنامه زیارتی هم این آمادگی را داریم که جوابگوی تمام درخواست‌ها باشیم. 
 
سردار شرفی درباره مدت زمان چاپ گذرنامه خاطرنشان کرد: ثبت نام به صورت غیرحضوری و در اپلیکیشن پلیس من است که بعد از ثبت نام در کوتاه‌ترین زمان آماده و به پست ارسال می‌شود. 
 
جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با اشاره به حضور اتباع در مراسم اربعین گفت: اتباع داخلی و کسانی که می‌خواهند از کشورمان برای حضور در اربعین حسینی  عبور کنند باید گذر خادم دریافت کنند. 
 
انتهای پیام/ 241
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار