طی تماس‌های تلفنی جداگانه صورت گرفت؛

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از دانش‌آموزان مشهدی مدال آور در المپیادهای علمی جهانی

حجت‌الاسلام مروی در تماس تلفنی با دو دانش‌آموز نخبه مشهدی، کسب مدال در المپیادهای جهانی ریاضی و زیست‌شناسی را به آن‌ها تبریک گفت و از افتخارآفرینی آنان برای کشورمان قدردانی کرد.
کد خبر: ۶۸۱۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲ - 30July 2024

تقدیر تولیت آستان قدس رضوی از دانش‌آموزان مشهدی مدال آور در المپیادهای علمی جهانیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی در تماس‌های تلفنی جداگانه با «امیرحسین محمدزاده» دارنده مدال نقره المپیاد جهانی ریاضی ۲۰۲۴ انگلیس و «سپهر چاچی» دارنده مدال نقره المپیاد جهانی زیست‌شناسی ۲۰۲۴ قزاقستان  گفت‌وگو و کسب این موفقیت‌های علمی را به این دانش‌آموزان غرورآفرین مشهدی تبریک گفت.

وی در این تماس‌های تلفنی افتخارآفرینی دانش‌آموزان ایرانی در کسب مقام در رویداد‌های علمی جهانی را ستود و نشانه وجود استعداد‌های فراوان و بی‌بدیل در کشورمان دانست.

تولیت آستان قدس رضوی در کنار تلاش و مستعد بودن این دانش‌آموزان، با اشاره به نقش مهم والدین در شکوفایی توانایی‌ها و استعداد‌های علمی آن‎ها اظهار داشت: هر انسانی مجموعه‌ای منحصر به فرد از استعداد و توانایی‌های بالقوه است؛ که در کنار تلاش، پشتکار و سختکوشی خودشان، والدین و مربیان نیز نقشی مهم در کشف، پرورش و به فعلیت رساندن آنها دارند.

گفتنی است، امیرحسین محمدزاده متولد سال ۱۳۸۵ و سپهر چاچی متولد سال ۱۳۸۴ در مشهد و هر دو محصل دبیرستان شهید «هاشمی‌نژاد یک» این هستند.

همچنین هدایایی متبرک از سوی آستان قدس رضوی برای این دانش‌آموزان نخبه مشهدی ارسال شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار