معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل خبر داد؛

آغاز طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد

«شیرین‌زاده» گفت: طرح جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۶ مرداد آغاز می‌شود و تا ۱۶ شهریور ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۸۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳ - 30July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «رضا شیرین‌زاده» معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل روز گذشته (دوشنبه) در جلسه هماهنگی با انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل و نقل استان اردبیل اظهار داشت: کرایه جابجایی زائران از شهر اردبیل به مقصد پایانه مرزی شهیدحاج قاسم سلیمانی در مرز مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ صندلی ۱۱ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال ، ۳۲ صندلی ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال ، ۴۴ صندلی هفت میلیون و ۳۰ هزار ریال و ۴۴ صندلی وی آی پی ۱۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۲۰ راننده حرفه‌ای با ۲۸۲ دستگاه اتوبوس در خدمت زوار امام حسین (ع) هستند و جابجایی زائران را انجام خواهند داد، گفت: تمام امکانات و تجهیزات از نیروی انسانی تا ناوگان‌های مسافری برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) بکار گرفته شده تا هیچ گونه خللی در جابجایی زائران به مقصد نداشته باشیم.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به فعالیت ۶۰ شرکت مسافربری استان در این طرح اظهارداشت: مرزهای غربی از جمله مرز تمرچین، باشماق، خسروی و مرز مهران برای عبور زائران در نظر گرفته شده و از مردم درخواست داریم از مرزهای خلوت از جمله تمرچین و خسروی که نسبت به سایر مسیرها مناسب هستند استفاده کنند.

شیرین‌زاده با بیان اینکه تمامی امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی بسیج شده تا زوار امام حسین (ع) در امنیت و آرامش کامل سفر خودر ا انجام دهند، خاطرنشان کرد: مسافران قبل از سفر حتما در سامانه سماح ثبت‌نام کرده و بلیت اینترنتی رفت و برگشت خود را به‌صورت برنامه‌ریزی شده از همان مسیری که در نظر گرفته‌اند تهیه کرده و تا حد امکان سفر خود را به روز اربعین موکول نکنند.

وی با توجه به نزدیک شدن به روزهای اربعین از عدم ارائه سرویس از استان اردبیل به سایر مقاصد از جمله مشهد مقدس خبرداد و بیان کرد: با توجه به اینکه اغلب اتوبوس‌های ناوگان مسافری استان به سمت مرزهای عراق در حرکت هستند، بعد از اربعین حسینی با تمام امکانات در خدمت مردم و مسافران به سایر مسیرها خواهیم بود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از مردم و مسافران خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد رانندگان و همچنین تخلف در قیمت بلیت‌ها را به سامانه ۱۴۱ راهداری اطلاع دهند تا در اسرع وقت به تخلفات رسیدگی شود.

این مسئول گفت: همزمان با جابجایی زائران اربعین حسینی جابجایی زوار راهیان نور نیز از تاریخ ۶ تا ۲۶ مرداد به سمت غرب کشور توسط شرکت‌های مسافربری این اداره کل بدون هیچ مشکل و کمبود در حال انجام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار