رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد؛

لزوم توسعه اِشراف بسیج به سطح محله‌ها

سردار سرتیپ «سلیمانی» بر لزوم توسعه اِشراف سازمان بسیج مستضعفین به سطح محلات تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۱۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ - 29July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست دبیران اِشراف سپاه‌های استانی، اظهار داشت: بسیج در منظومه انقلاب اسلامی تعریف و جایگاه مشخصی دارد و یک تشکیلات ناشناخته و بدون وجه تسمیه نیست.

لزوم توسعه اِشراف بسیج به سطح محله‌ها

سردار سلیمانی ادامه داد: بسیج در ایران اسلامی دارای کارویژه‌هایی است که سایر تشکیلات‌ها، نمی‌توانند کارویژه‌های آن را انجام دهند.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار حکمرانی «جمهوری اسلامی ایران» یک نوع مترقی از مردم‌سالاری اسلامی است، افزود: چنانچه ما به نرم‌افزار اداره جامعه در کشورمان که همان «جمهوری اسلامی» است احاطه و اشراف کامل داشته باشیم به جایگاه ویژه بسیج نیز در این نرم‌افزار حکمرانی پی خواهیم برد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: ما باید اشراف سازمان بسیج مستضعفین را به اشراف و دیده‌بانی در سطح محلات توسعه دهیم.

سردار «مقداد فرمانی» دبیر اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین هم در این نشست اظهار داشت: از سال ۹۹ که مسئولیت اشراف کلی فرماندهی سازمان بسیج مستضعفین بر عهده ما گذاشته شد، تلاش کردیم که با یک نگاه تحولی و بر مبنای فرمان اعتلای بسیج، مسئولیت‌ها و تکالیف خود را انجام دهیم.

سردار فرمانی با بیان اینکه ما باید حوزه دیدبانی خود را تا سطح پایگاه‌های بسیج توسعه و ارتقا دهیم، گفت: ما به جای آنکه اشراف سازمان بسیج مستضعفین باشیم، باید اشراف بسیج باشیم و این یکی از مطالبات رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ماست که باید به آن جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار