رئیس پلیس راهور فراجا:

بیش از ۱۲ هزار پلیس به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند 

سردار حسینی گفت: مهمترین هدف ما در اجرای طرح اربعین ایمنی تردد زائرین است تا در سراسر کشور در مسیر رفت و بازگشت در کمال صحت و سلامت باشند. 
کد خبر: ۶۸۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، «سیدتیمور حسینی» رئیس پلیس راهور فراجا صبح امروز (سه‌شنبه) در هشتادمین کمیته هماهنگی اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین و مدیریت سفر‌های شهریور که در پلیس راهور فراجا برگزار شد، با بیان اینکه سال گذشته ماموریت اربعین در سال گذشته در کمال نظم، انضباط و امنیت برگزار شد، اظهار داشت: اجرای طرح اربعین حسینی مورد تایید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت و از همه دستگاه‌ها تشکر کردند. 

هدف ما ایمنی سفر زائران اربعین است/ بیش از ۱۲ هزار پلیس به زائرین خدمات‌رسانی می‌کنند 

سردار حسینی گفت: مهمترین هدف ما در اجرای طرح اربعین ایمنی تردد زائرین است و همه تلاشمان باید این باشد زائرین در سراسر کشور در مسیر رفت و بازگشت در کمال صحت و سلامت باشند. 

وی افزود: بیش از ۸۰ هزار نفر از دستگاه‌های مختلف و بیش از ۱۲ هزار پلیس به صورت شبانه روزی در مرز‌های شش گانه به زائران خدمات رسانی می‌کنند.

سردار حسینی گفت: برای ارائه بهتر خدمات به زائرین باید تمام اطلاعات سفر خود را در سامانه سماح ثبت کنند تا بهترین خدمات به آن‌ها ارائه شود.

وی ادامه داد: از استانداران ایلام و خوزستان درخواست داریم برای ساماندهی خودروهای شخصی در مرزها تمام تلاش خود را بکنند؛ با توجه به کمبودهایی که در حمل و نقل عمومی داریم پاسخگوی زائرین نیست و از زائران خواستاریم با خودروهای شخصی به مرزها مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: طبق پیش‌بینی‌ها شاهد افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی زائرین اربعین خواهیم بود. 

سردار حسینی با بیان اینکه استفاده از تاکسی‌های الکترونیکی از دیگر ظرفیتها است، اظهار کرد: پلیس موافقت خود را جهت استفاده از آن‌‌ها به وزارت کشور اعلام کرده است؛ خودروهای مورد استفاده باید ایمن باشد و برگه‌های معاینه فنی داشته باشند.

ادامه دارد....

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار