مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خبر داد؛

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴ در خراسان شمالی

مداحی گفت: رزمایش جهادگران فاطمی ۴ با بیش از ۱۵۰ گروه جهادی از ۹ تا ۱۹ مرداد سال جاری به فعالیت‌های جهادی در حوزه‌ها و مناطق مختلف استان خراسان شمالی خواهند پرداخت.
کد خبر: ۶۸۱۴۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ - 30July 2024

به برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه‌شنبه) سرهنگ پاسدار «مجتبی مداحی» مسئول بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی به مناسبت برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۴، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی سه قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی و همچنین حرکت‌های جهادی دارد. اقدام جدی ما در این قرارگاه‌ها حرکت‌های جهادی و پشتیبانی از گروه‌های جهادی است که در حال حاضر در سطح استان قریب به دو هزار و ۴۴ گروه جهادی در سامانه اطلس جهادی کشور ثبت شده است.

وی در ادامه افزود: گروه‌های جهادی زیر مجموعه پنج قرارگاه پهنه‌ای، ۱۲ قرارگاه منطقه‌ای و ۴۵ قرارگاه محلی فعالیت می‌کنند. در نظر است در رزمایش جهادگران فاطمی ۴ بیش از ۱۵۰ گروه جهادی از نهم تا ۱۹ مرداد سال جاری به فعالیت‌های جهادی در حوزه‌ها و مناطق مختلف استان بپردازند.

سرهنگ مداحی با اشاره به هزینه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال پشتیبانی مالی این رزمایش توسط بسیج سازندگی سپاه استان، گفت: در این رزمایش از تجهیزات و لجستیک خود برای پشتیبانی گروه‌ها استفاده می‌کنیم. تلاش ما این است تا فعالیت‌های جهادی را به سوی دغدغه‌های اولویت‌دار مردم در مناطق مختلف که توسط کارشناسان رصد شده است، ببریم.

در آغاز این رزمایش، اجتماع استانی جهادگران فاطمی۴ برگزار و در حاشیه آن نیز نمایشگاه شکوه هجرت شامل فعالیت‌های گروه‌های جهادی و همچنین دستاورد‌های اقتصاد مقاومتی برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار