معرفی کتاب؛

«وعده دیدارمان دشت شقایق»

کتاب «وعده دیدارمان دشت شقایق» اثری است به نویسندگی «مژگان دشتستانی» که توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.  
کد خبر: ۶۸۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 30July 2024

«وعده دیدارمان دشت شقایق»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «وعده دیدارمان دشت شقایق» اثری است به نویسندگی «مژگان دشتستانی» که توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.  

طرح جلد این کتاب که به زندگی و خاطرات «حاج علی دشتستانی»، «حاج صفر دشتستانی» و «حاج طاهر دشتستانی» پرداخته توسط «الهام عبدی‌زاده» انجام گرفته است. این اثر در 150 صفحه و به قیمت 60 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

مادر با خوابی که از ناصر دیده بی قرار تنهایی با علیرضا که آن زمان پنج ساله بود و دست در دست تنها کار روزانه‌اش شده بود رفتن به بیمارستان اهواز یا محل فرماندهی اما هیچ خبری نبود.

برای چندمین بار به بیمارستان می‌رود و جوابی نمی‌گیرد. ظهر است و هوا گرم اما یارای رفتن به خانه را هم ندارد. مستقیم به پایگاه نساجی می‌رود. یکی از همرزمانش یارای روبرو شدن با مادر را ندارد. اما مادر جلو می‌رود و می‌گوید از این همه رفت و آمد من خسته نشدید. هر چه می‌دانید بگوئید، پسر من هم یکی از تمام آن‌هایی است که آن جا هستند. یکی از تمام کسانی که شاید شهید، مجروح یا اسیر شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار