آخرین تحولات جنگ غزه؛

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

با ورود به دویست و نود و هشتمین روز عملیات «طوفان‌الاقصی»، حملات رژیم صهیونیستی و بمباران نوار غزه اوج گرفته و کشتار و قتل عام مردم غزه هر روز بیشتر از روز‌های قبل می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ - 30July 2024

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس: دویست و نود و هشتمین روز از انجام موفقیت‌آمیز و غافلگیرانه عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت اسلامی فلسطین علیه رژیم صهیونیستی می‌گذرد؛ عملیاتی که به‌دنبال آن صهیونیست‌ها برای کاهش فشار روانی این شکست غیرقابل ترمیم اقدام به حمله هوایی، زمینی و دریایی به نوار غزه کردند که در جریان این جنگ تاکنون بیش از ۳۹ هزار شهروند غیرنظامی فلسطین به شهادت رسیده ۹۰ هزار نفر مجروح شدند و البته در پی مقاومت و استقامت آنها، ارتش «اسرائیل» نیز متحمل تلفات و خسارات فراوانی شده است، ضمن اینکه تغییرات و تحولات مرزی مابین رژیم صهیونیستی و لبنان هر لحظه بحرانی‌تر می‌شود.

در ادامه مهم‌ترین تحولات جنگ غزه را می‌خوانید.

شهادت چندین فلسطینی در بمباران غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز خانه‌های مسکونی در منطقه حمد واقع در خان یونس را بمباران کردند که در پی آن چندین فلسطینی بی گناه به شهادت رسیده و زخمی شدند.

جنگنده‌های این رژیم ساعاتی قبل محله تل الهوا واقع در جنوب غربی شهر غزه را نیز بمباران کردند. جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطق نزدیک به اردوگاه آوارگان فلسطینی در شرق منطقه حمد واقع در خان یونس را نیز بمباران کردند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

حمله هوایی رژیم اسرائیل به جنوب غزه

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز شهر‌های رفح و خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

حملات توپخانه‌ای اشغالگران به خان‌یونس

منابع خبری از حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق شرق شهر خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه خبر دادند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

یورش صهیونیست‌ها به کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه «العین» در شهر نابلس واقع در کرانه باختری یورش بردند. منابع خبری فلسطین از درگیری مسلحانه شدید مقاومت با نظامیان صهیونیست در این اردوگاه خبر دادند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، ارتش رژیم صهیونیستی تعداد زیادی از نظامیان خود را راهی نابلس کرده است. همزمان با این درگیری‌ها پهپاد‌های رژیم صهیونیستی نیز در حال گشت‌زنی بر فراز نابلس هستند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

درگیری نظامیان صهیونیست با مقاومت فلسطین

منابع خبری فلسطین گزارش دادند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از درگیری شدید با رزمندگان مقاومت از اردوگاه العین در نابلس عقب نشینی کردند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

حماس: نتانیاهو درباره توافق تبادل اسرا دروغ می‌گوید

از سوی دیگر جنبش حماس ادعاهای دروغین نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در خصوص سنگ اندازی این جنبش در مسیر دستیابی به توافق رد کرد.

به گزارش شبکه المیادین، عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حماس مانع دستیابی به توافق می‌شود پوچ و عاری از صحت است.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

تل آویو: در سخت‌ترین شرایط امنیتی قرار داریم

از سوی دیگر رئیس رژیم صهیونیستی و رئیس جریان معارض در این رژیم به وقوع درگیری‌های شدید در اراضی اشغالی طی ساعات گذشته واکنش نشان دادند.

به گزارش شبکه الجزیره، یائیر لاپید رئیس جریان معارض در رژیم صهیونیستی در خصوص این اوضاع گفت: ما در لبه پرتگاه نیستیم بلکه در داخل این پرتگاه قرار داریم.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

افزایش تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به ۹ هزار و ۸۷۰ نفر

باشگاه اسیر فلسطین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر صهیونیست در حملات ۲۴ ساعت گذشته به کرانه باختری ۱۵ فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.

از آغاز جنگ علیه غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۹۸۷۰ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی بازداشت شدند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

شهادت ده‌ها اسیر فلسطینی بر اثر شکنجه

روزنامه صهیونیستی هاآرتص اذعان کرد که ۴۸ اسیر فلسطینی در داخل زندان‌های رژیم صهیونیستی از آغاز حمله به نوار غزه تاکنون به شهادت رسیده‌اند.

این روزنامه در ادامه گزارش داد که ۳۶ تن از این اسرا از ساکنان نوار غزه در زندان سدی تیمان واقع در صحرای نقب بر اثر شدت شکنجه‌های اعمال شده، به شهادت رسیده‌اند.

یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری

در حال تکمیل...

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار