مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه خبر داد؛

اعزام ۱۰۰ پاکبان برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین به قصرشیرین

«موحدی مجد» گفت: ۱۰۰ پاکبان و نیروی خدماتی به همراه تجهیزات تنظیف و جمع آوری زباله در ایام اربعین به قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۸۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 30July 2024

اعزام ۱۰۰ پاکبان برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین به قصرشیرینبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمد موحدی مجد» مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در خصوص وظایف شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: همه ساله در شهر کرمانشاه در ایام اربعین حسینی پذیرای زائرانی هستیم که از مرز خسروی و مرز مهران تردد و از شهر کرمانشاه عبور می‌کنند که بر این اساس ما خدمات ویژه‌ای را به موکب‌های ساکن در کرمانشاه ارائه می‌دهیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۰۰ پاکبان و نیروی خدماتی به همراه تجهیزات تنظیف و جمع آوری زباله در ایام اربعین به قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی اعزام می‌شوند.

وی افزود: بخشی از نیروهای ما طبق برنامه هر ساله در شهر قصرشیرین یا پایانه مرزی خسروی مستقر می‌شوند و پیش بینی می‌شود که امسال ۱۰۰ نفر نیروی خدماتی در قصرشیرین یا پایانه مرزی خسروی به کار گرفته شوند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه اضافه کرد: باید از ظرفیت سایر استان‌ها و شهرداری‌ها استفاده کنیم و در این راستا امکان دارد با شهرداری اربیل به نتیجه برسیم که آنها نیز نیروهای خود را برای این ایام در طرف دیگر پایانه مرز خسروی مستقر کنند.

این مسئول ادامه داد: همچنین باید هماهنگی‌های لازم با شهرداری تهران انجام گیرد که در نهایت این شهرداری‌ها زیر نظر شهرداری کرمانشاه در مناطق مربوطه مستقر شوند و خدمات رسانی صورت گیرد.

موحدی مجد یادآور شد: تجهیزات و امکانات مناسبی در قصر شیرین و پایانه مرزی خسروی فراهم شده است؛ تیم‌های اطفا حریق و همکاران ما در سازمان سیما و منظر در آنجا فضاسازی مناسب دارند و اقدامات فرهنگی نیز توسط سازمان فرهنگی انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر هم خدمات جابجایی مسافرین را در نظر دارد که پیش بینی می‌شود حداقل ۱۰۰ دستگاه از شهرداری کرمانشاه داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار