رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

رویکرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جوان محوری و اندیشه‌ورزی است

اسکندری گفت: رویکرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی جوان محوری و اندیشه ورزی است.
کد خبر: ۶۸۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 30July 2024

رویکرد جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جوان محوری و اندیشه ورزی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام «میکائیل اسکندری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران در آستانه سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: در این رویکرد شورای هماهنگی برای غنابخشی محتواهای برنامه های خود از نظرات جوانان، هیات اندیشه ورزی و بانوان استفاده و طبق آن برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد.

وی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را تابلو نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر درست مدال افتخار برای شوراهای هماهنگی  از زبان رهبر انقلاب است که در سال نخست پیروزی انقلاب این نهاد بر اساس نیاز به فرمان امام خمینی(ره) تاسیس شده است.

حجت الاسلام اسکندری خدمت در نظام را بزرگترین افتخار دانست و گفت:تکریم شعائر و ارزش های انقلاب مهم ترین وظیفه این شوراست که در مناسبت های طول سال همچون روز قدس،  افشای حقوق بشر آمریکایی هفت تیر، سالروز شهادت شهدای محراب، ۱۳ آبان نهم دی دهه فجر و .‌‌ برنامه ریزی، راهبری و اجرا می شود.

وی برگزاری تجمع های حمایت از مردم غزه، و راهپیمائی جمعه های خشم را از دیگر برنامه های شورا در کنار برنامه های ۱۷ گانه سال گذشته در حمایت از طوفان الاقصی نام برد و ادامه داد: ۱۵ راهپیمائی در این خصوص هماهنگی و  ۱۲۵ غرقه راه اندازی و ایستگاه صلواتی راه اندازی شده است.

این مسئول برگزاری ۲۱۰ جلسه برای هماهنگی برنامه ها،  دوهزار و ۱۰۰ مصوبه، اجرای ۱۲۵ برنامه و صدور  ۶۵ بیانیه را از دیگر اقدامات شورا در راستای برنامه های آن در استان برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور شهید، بدرقه و تشییع شهدا در تبریز و مراغه نیز اشاره و تصریح کرد:  مردم وفاداری خود را در آیین های متعدد شهدا به انقلاب و نظام ثابت کردند و پس از آن حضور مردم در پای صندوق های رای بود که پیروز میدان مردم هستند.

حجت الاسلام اسکندری در پایان سخنان خود از دولت جدید خواست حامی برنامه های ملی و انقلابی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار