همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان انجام شد؛

تکریم والدین شهیدان «حاجی‌بابایی» با تقدیم یک کتاب+ فیلم و تصاویر

کتاب داستان کودکانه «غوره غوره عسل زنبوره» به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مادر و پدر شهیدان حاجی بابایی تقدیم شد.
کد خبر: ۶۸۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، کتاب داستان کودکانه «غوره غوره عسل زنبوره» به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان به مادر و پدر شهیدان حاجی بابایی تقدیم شد.

داستان این کتاب بیان خاطرات دوران کودکی شهید «ابوالقاسم حاجی بابایی» است که عنوان «غوره غوره، عسل زنبوره» برگرفته از خاطرات پدر و مادر شهید و شعری است که در همان دوران کودکی پدر و مادر شهید در وصف فرزندشان می‌خواندند. 

در این مراسم که به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برنامه ریزی شده بود، «فاطمه ستاری‌نوید» مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری همدان، «مسعود ویژه» مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان، «معصومه ابراهیمی هژیر» مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، «سید جواد معینی» سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان، «مهرداد نجف‌شعار» نماینده صداوسیمای مرکز همدان و «لیلا گودرزیان فرد» نویسنده کتاب با حضور در منزل خانواده شهیدان «علیرضا و ابوالقاسم حاجی‌بابایی» با پدر و مادر این شهیدان دیدار و گفت‌وگو و تجلیل کردند.

حاج جلال حاج بابایی پدر شهیدا «علیرضا و ابوالقاسم» از جانبازان و پیشکسوتان است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار