تصاویر/ برگزاری مسابقات آمادگی رزمی نداجا در حسن‌رود 

دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا در سواحل دریایی خزر از ۸ مرداد آغاز و تا ۱۰ مرداد در مجتمع آموزشی شهید نامجوی در حسن‌رود برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا مروارید در سواحل  دریایی خزر از ۸ مرداد آغاز و تا ۱۰ مرداد با حضور ۲۴ تیم از مناطق و پایگاه‌های نداجا در مجتمع آموزشی شهید نامجوی در حسن‌رود برگزار می‌شود.

در این دوره از مسابقات، ناخدایکم صابر مسیح‌پور جانشین فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت و دبیر دومین مسابقات آمادگی رزمی نداجا هدف از این دوره رقابت‌ها را توانمندی رزمی و جسمی کارکنان، ایجاد روحیه نشاط و شادابی و استمرار آن بیان کرد و اظهار داشت: ورزش و فعالیت‌های حرکتی نقش موثری در تربیت نیرو‌های مسلح دارد.

وی افزود: رزمندگان و نیرو‌هایی موفق‌تر هستند که دوره‌های ورزشی بیشتری را با موفقیت پشت سر گذاشته باشند و بتوانند در زمین، آب و هوا به اجرای رزم و ماموریت بپردازند و در بدترین شرایط نیز استقامت بدنی خوبی داشته باشند.

ناخدا مسیح‌پور تشریح کرد: این مسابقات با شرکت بیش از ۱۲۰ ورزشکار، در دو رده سنی زیر و بالای ۳۵ سال بصورت ترکیبی در رشته‌های دارت، پرچم، دو و میدانی، حمل غریق و کشیدن قایق، با شعار "ما کسی را در رزم جا نمی‌گذاریم"  به مدت سه روز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار