نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

سطح تبلیغات و تبیین از لحاظ کمیت و کیفیت بالاتر برود

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه سطح تبلیغات و تبیین باید از لحاظ کمیت و کیفیت بالاتر برود چراکه کمتر عباداتی می‌تواند در حد انجام سطح تبلیغات مؤثر ارزش داشته باشد، گفت: دشمن با انواع مکر و فریب حتی به صورت نمایشی با دلسوزی برای سرگرم کردن مردم به جوامع ورود می‌کند.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ - 30July 2024

سبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز (سه‌شنبه) در دیدار اعضای مجمع و رابطان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع «رسالت تبلیغی در حمایت از فلسطین مظلوم و غزه قهرمان»، اظهار داشت: دنیا در آستانه یک بیداری جهانی است اما شرط آن تبلیغ و تبیین از نظر کمیت، کیفیت، هنرمند بودن، محتوا و اولویت‌های صحیح است لذا باید طرح‌های مؤثر ارائه دهید.

وی بیان داشت: امروز بحث تنها کشور ایران نیست بلکه بشر به این غول بیابانی‌ها گرفتار شده و از برکات انقلاب است که بعد از فروپاشی شوروی توانست این غرب را زمین‌گیر کند در غیر این صورت سلطه آن‌ها بر تمام جهان انجام شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره) ایجاد حکومت اسلامی توانست غرب را با همه قدرت‌های نظامی، تبلیغاتی و اقتصادی زمین‌گیر کند، تبیین کرد: به فرموده امام خمینی (ره) بعد از نظام جمهوری اسلامی بیداری جهانی حاصل می‌شود و اکنون بیداری جهانی حاصل شده منتها درست عمل کردن مهم است، یک زوایه در زمینه تبلیغات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که هنوز کامل تحقق پیدا نکرده است.

آیت‌الله عبادی تأکید کرد: باید­­­­­­­­­­­­­ جامعه خودمان را در قدم اول و بعد جوامع بشری از جهت تبلیغات صحیح خودکفا بار بیاوریم که افراد تحت تأثیر تبلیغات دشمن قرار نگیرند لذا تبلیغات یک امر حیاتی است که هم‌ حیات معنوی و هم به موقع نیاز، حیات مادی دارد و مأموریت تبلیغ آنقدر زیاد است که اگر تبلیغ و تبیین نشود گویا هیچ کاری نشده است.

وی پیاده شدن دین خدا و انواع برنامه‌های سازنده دین را نیازمند تبلیغ، ابلاغ و تبیین دانست و گفت: دشمن در محدوده واقعیات قرار ندارد و هر جا سوژه‌ای به دستش بیاید با انواع تهمت، دروغ و مکرها در قالب‌های مختلف و هنرهای متنوع کار خود را انجام می‌دهد تا جامعه را سرگردان نگه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی توضیح داد: امروز از نظر ظاهری و لفظی در قالب یک احساس عمومی، مردم جهان از کلمه استعمار متنفر شده‌اند اما در عین حال خود استعمارگرها از همین واژه‌ها استفاده و در قالبی آن را به ذهن مردم تحمیل می‌کنند و این مهم برای جوان، نوجوان، کم سواد و بی‌سواد، افراد کم بصیرت یا سایرین نوعی لغزشگاه است به گونه‌ای که در بدترین شرارت‌ها از نیروی جوان مسلمان ایرانی سوءاستفاده می‌کنند.

آیت‌الله عبادی با تأکید بر اینکه سطح تبلیغات و تبیین باید از لحاظ کمیت و کیفیت بالاتر برود چراکه کمتر عباداتی می‌تواند در حد انجام سطح تبلیغات مؤثر ارزش داشته باشد، مطرح کرد: دشمن با انواع مکر و فریب حتی به صورت نمایشی با دلسوزی برای سرگرم کردن مردم به جوامع ورود می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان از همه برنامه‌ها و تجربه‌ها استفاده می‌کنند تا روی افکار عمومی پرده بکشند، گفت: می‌خواهند همه ملت‌ها را زیر بار استعمار قرار دهند و هر وقت تفکر لیبرال دموکراسی مسلط شود به معنای پایان تاریخ است یعنی در این استبداد و خشونت‌ها برای هیچ کسی استثنا قائل نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار