دبیر ستاد اربعین استان زنجان:

زنجان، رتبه عالی را در اعزام و خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در دو سال اخیر، کسب کرد

«سپهری» گفت: عملکرد ستاد اربعین استان در اعزام زائران اربعین و خدمات رسانی به آنان طی دو سال گذشته در سطح عالی ارزیابی شده است.
کد خبر: ۶۸۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۸ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «باقر سپهری» امروز در جلسه ستاد اربعین استان، اظهار داشت: بعد از رکورد شکنی ثبت نام و اعزام زائرین اربعین در سال گذشته، آسیب شناسی ها و تجربه نگاری های متعددی انجام دادیم و پیرو این موضوع امسال برخی کمیته‌ها را زودتر فعال کردیم.

وی اظهار کرد: رتبه استان در برگزاری مراسم اربعین طی چند سال گذشته نیز در سطح عالی ارزیابی شده است.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان از زائران اربعین خواست، امسال قبل از اعزام به پیاده‌روی در سامانه سماح ثبت نام کنند چون بر پایه اطلاعات ثبت شده در این سامانه، امکان مدیریت بهتر و ارتقای سطح خدمات رسانی به زائران و مسائلی مثل پوشش بیمه ای و تخصیص ارز مربوطه فراهم می شود.

سپهری افزود: دغدغه اصلی ما راحتی زائران و سهولت خدمات رسانی به آنان است، از این رو از شهروندان و زائران می خواهیم که امسال ثبت نام در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir را جدی بگیرند.

دبیر ستاد اربعین استان زنجان اضافه کرد: این سامانه هم اکنون با کمک کمیته های تخصصی ستاد مرکزی اربعین در حال تقویت و ارتقاست و قابلیت های دیگری به آن نسبت به سال گذشته افزوده می شود.

وی اظهار داشت: مسئولان دبیرخانه ستاد اربعین استان تلاش می کنند با توجه به تجربه هایی که از سال های گذشته به دست آمده است، خدمات‌رسانی به زائران را به مطلوب‌ترین شکل ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار