فرمانده سپاه استان سمنان:

۶۵۰۰ جهادگر استان سمنان در رزمایش جهادگران فاطمی۴ ساماندهی شدند

سردار «شوقانی»گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۶۵۰ گروه جهادی در سراسر استان مشغول به ارائه خدمت هستند.
کد خبر: ۶۸۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۸ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سردار «منصور شوقانی» فرمانده سپاه استان سمنان در آئین رزمایش جهادگران فاطمی ۴ و گردهمایی بزرگ جهادگران استان سمنان به میزبانی شهرستان آرادان اظهار داشت: مرحله چهارم این رزمایش از امروز به مدت ۱۰ روز در مناطق محروم سراسر استان به ارائه خدمات در عرصه‌های مختلف عمرانی، محرومیت‌زدایی، اقتصادی، فرهنگی، اجتکاعی، علمی و آموزشی و میز خدمت مسوولان دستگاه‌های اجرایی می‌پردازند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در قالب ۶۵۰ گروه جهادی در سراسر استان سمنان مشغول به ارائه خدمت هستند، تصریح کرد: در طول این دوره از رزمایش ۷۳ طرح عمرانی و محرومیت‌زدایی در استان سمنان افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه استان سمنان در ادامه با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس عملیات‌های نظامی با تکیه بر جوانان انجام شد، تأکید کرد:  رهبر معظم انقلاب ۴۱ بار در بیانیه گام دوم انقلاب به استفاده از ظرفیت جوانان سفارش کرده است.

وی شعار این مرحله از رزمایش جهادگران فاطمی را «ما می‌توانیم با عزم ملی و وحدت ملی تمام نمیشودها را انجام دهیم» عنوان کرد و گفت: در ظرفیت‌های انسانی و معنوی از تمام ظرفیت‌های شهرستانی و استانی و ملی برای رفع مشکلات به کار گیری کردیم.

شوقانی با اشاره به اینکه تا کنون ۶۰ طرح پنل خورشیدی به همت بسیج سازندگی در سطح استان وارد مدار تولید برق شده است، گفت: امروز سه طرح با حضور مسئولان در شهرستان آرادان در قالب اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۴ افتتاح می شود که میتوان افتتاح طرح پنل خورشیدی، فیبر نوری و آب رسانی به روستاهای تابعه آرادان را نام برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار