مسئول بسیج سازندگی استان سمنان:

آغاز خدمت جهادگران استان سمنان در ۱۵۰۰ عرصه فعالیت جهادی

«کاشفی» گفت: رزمایش جهادگران فاطمی۴ در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور از امروز به مدت ۱۰ روز اجرا در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۴ - 30July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «مهدی کاشفی» مسئول بسیج سازندگی استان سمنان در آئین رزمایش جهادگران فاطمی ۴ و گردهمایی بزرگ جهادگران استان سمنان به میزبانی شهرستان آرادان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی۴ در استان سمنان هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: این رزمایش  از امروز به مدت ۱۰ روز اجرا در مناطق مختلف استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۶۵۰ گروه جهادی از استان سمنان در یک هزار و ۵۳۰ عرصه فعالیت می‌کنند، افزود: گروه های جهادی در قالب ۱۳ کارگروه تخصصی حوزه‌های مختلفی از جمله عمرانی، کشاورزی، جهاد تبیین، فرهنگی،حجاب و عفاف فعالیت خود را انجام می‌دهند.

مسئول بسیج سازندگی استان سمنان گفت: طی این ۱۰ روز برنامه‌های متنوعی از جمله کمک مومنانه، توزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان نیازمند و در حوزه عمرانی ۷۳ پروژه افتتاح خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها از ابتدای سال آغاز شده و توسط گروه‌های جهادی بسیج سازندگی استان سمنان برنامه ها اجرایی شده است.

کاشفی با بیان اینکه سه پروژه به صورت نمادین در آرادان با حضور مسئولان سپاه استان، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و مسئولان شهرستانی افتتاح شد، خاطرنشان کرد: افتتاح انتقال آب شرب به طول ۲۵کیلومتر در آرادان، پروژه فیبر نوری در روستای قالیباف به طول ۴۰ کیلومتر و یک طرح پنل خورشیدی در آرادان از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار