معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا:

روایت‌های واقعی دفاع مقدس به نسل‌های آینده منتقل شود

سرهنگ «مجیدی» گفت: راویان به عنوان پل ارتباطی میان نسل‌های مختلف، وظیفه دارند تا روایت‌های واقعی و ارزشمند از دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنند.
کد خبر: ۶۸۱۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹ - 30July 2024

راویان روایت‌های واقعی از دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، جلسه تخصصی انجمن راویان مازندران امروز با حضور سرهنگ «عسکر مجیدی» معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا استان مازندران، راویان دفاع مقدس و نمایندگان ۲۲ شهرستان استان در محل ستاد دومین کنگره شهدای استان برگزار شد.

در این نشست که با هدف بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل مرتبط با روایتگری دفاع مقدس و کنگره شهدای مازندران تشکیل شده بود، سرهنگ «عسکر مجیدی» رئیس ستاد اجرایی کنگره شهدای مازندران ضمن تشریح اهداف و برنامه‌های کنگره شهدای مازندران، بر اهمیت نقش راویان در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: راویان به عنوان پل ارتباطی میان نسل‌های مختلف، وظیفه دارند تا روایت‌های واقعی و ارزشمند از دوران دفاع مقدس را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

در ادامه، راویان حاضر در جلسه نیز به بیان نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند. این مباحث شامل راهکار‌هایی برای بهبود فرآیند روایتگری، افزایش کیفیت برنامه‌های فرهنگی و هنری مرتبط با دفاع مقدس و همچنین چگونگی جلب مشارکت بیشتر جوانان در این عرصه بود.

این جلسه به عنوان یک فرصت مناسب برای هم‌اندیشی و هم‌افزایی میان راویان و مسئولین، به ارتقای سطح فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در حوزه دفاع مقدس کمک شایانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها