دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان

یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می‌شود

موسوی با اشاره به وجود ۹ شهید عرصه رسانه در این استان گفت: یادواره شهدای رسانه لرستان دهه سوم مردادماه جاری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱ - 30July 2024

یادواره شهدای رسانه لرستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «سیداحمد موسوی»، دبیر انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز خبرنگار اظهار داشت: استان لرستان این افتخار را دارد که سالروز شهادت محمود صارمی از شهدای رسانه لرستان به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

وی با اشاره به دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی فعالان رسانه‌ای لرستان با خانواده شهیدان محمود صارمی و حجت‌اله یخچالی که اوایل هفته جاری انجام شد، افزود: این انجمن در نظر دارد به‌مناسبت روز خبرنگار و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه به‌ویژه شهید محمود صارمی یادواره شهدای رسانه را در استان برگزار کند.

موسوی با اشاره به اینکه یادواره شهدای رسانه لرستان دهه سوم مردادماه جاری در خرم‌آباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: استان لرستان ۹ شهید در حوزه رسانه تقدیم انقلاب کرده است که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا بر آن شدیم یادواره شهدای رسانه لرستان را برگزار کنیم.

یادآور می‌شود، شهید حجت‌اله یخچالی از شهدای رسانه بروجرد است که در فعالیت تصویربرداری تبحر و مهارت خاصی داشت و علاقه و شوق به حرفه تصویربرداری باعث شد این شهید گرانقدر اصرار به اعزام به جبهه حق علیه باطل کند و روایت‌های خطوط مقدم را به روایت تصویر درآورد و در این راه مقدس به افتخار شهادت نائل آید.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار