سخنگوی ستاد اربعین گیلان:

ثبت‌نام گیلانی‌ها در سماح به مرز ۱۵ هزار نفر رسید 

«احمدی ادیب» با بیان اینکه شمار ثبت‌نام گیلانی‌ها در سامانه سماح به مرز ۱۵ هزار نفر رسید، گفت: بیشتر ثبت‌نام کنندگان گیلانی اربعین حسینی مرز مهران را برای سفر به کربلا انتخاب کردند.  
کد خبر: ۶۸۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ - 30July 2024

ثبت‌نام گیلانی‌ها در سماح به مرز ۱۵ هزار نفر رسید به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «محمد احمدی ادیب» جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین گیلان امشب در برنامه تلویزیونی قدم قدم تا اربعین اظهار داشت: ستاد اربعین گیلان در تکاپوی پشتیبانی مواکب جهت تامین اقلام و کالا‌های مورد نیاز است.

وی از اعزام زودهنگام اولین گروه مواکب این استان به عراق خبر داد و گفت: ستاد اربعین گیلان در روز‌های اخیر روی ساماندهی مواکب متمرکز شده و در عین حال از دیگر اقدامات ویژه پیاده‌روی اربعین غافل نشده است.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با اشاره به نقش‌آفرینی بانوان در پیاده‌روی بزرگ اربعین بیان کرد: نقش بانوان در شورانگیزی پیاده روی اربعین پررنگ و برجسته است و در این راستا هم اقدامات خوبی در حال انجام است.

احمدی ادیب با اشاره به نقش مهم خیرین در حمایت و پشتیبانی از خیرین افزود: خیرین نگاه ویژه به مواکب اربعین گیلان داشته باشند و برای انسجام بخشی به این حمایت‌ها هم کار‌های خوبی در حال انجام است.  

وی با اشاره به اینکه در حوزه حمل و نقل چالش‌هایی وجود دارد، گفت: خیرین نیات خیرخواهانه خودشان در مسیر بسترسازی و ساماندهی حمل و نقل ویژه اربعین هدایت کنند.

سخنگوی ستاد اربعین گیلان با بیان اینکه شمار ثبت‌نام گیلانی‌ها در سامانه سماح به مرز ۱۵ هزار نفر رسید، گفت: بیشتر ثبت‌نام کنندگان گیلانی اربعین حسینی مرز مهران را برای سفر به کربلا انتخاب کردند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار