معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان:

گنجینه دفاع مقدس هنرمندانه استخراج شود

«جان‌نثاری» با اشاره به اینکه دفاع مقدس الگوی تمام نشدنی برای همه نسل‌ها است، گفت: دفاع مقدس گنجینه عظیم و ارزشمندی است که باید به روشی هنرمندانه استخراج شود.
کد خبر: ۶۸۱۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴ - 30July 2024

گنجینه دفاع مقدس هنرمندانه استخراج شودبه گزارش دفاع‌پرس اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری در نشست بزرگداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: دفاع مقدس گنجینه عظیم و ارزشمندی است که باید به روشی هنرمندانه استخراج شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه دفاع مقدس تک بعدی نیست، ادامه داد: دفاع مقدس در تمام شئونات زندگی ما ساری و جاری است.

وی خاطرنشان کرد: لطایف بسیاری در دفاع مقدس نهفته است که اگر هنرمندانه استخراج شود ثمره آن به آحاد مردم خواهد رسید.

جان‌نثاری با بیان اینکه عاطفی ترین انسانهای عصر ما رزمندگان دفاع مقدس بودند، بیان کرد: رزمندگان در برابر ارزش‌ها فروتن و در جنگ سختکوش و قهرمان بودند، آشنایی با این سبک زندگی و رویکرد کمک شایانی به مردم ما می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: نباید اجازه دهیم روح دفاع مقدس در جامعه به دست فراموشی سپرده شود، که اگر این موضوع محقق شود یقیناً خسران کرده‌ایم.

جان‌نثاری با تأکید بر خلق محتوای هوشمند برای نسل نوجوان و جوان، اظهار کرد: ناگفتنی هایی در دفاع مقدس وجود دارد که باید برای نسل جوان ما تخصصی، کاربردی و هنرمندانه تشریح و تبیین شود.

وی افزود: دبیرخانه این جلسه بسیار فعال و پویا عمل کند و توجه داشته باشد که برنامه‌های هفته دفاع مقدس، کنگره شهدا و بازگشایی مدارس نسبت به یکدیگر همپوشانی داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان اظهار کرد: در رژه روز بزرگداشت دفاع مقدس زمینه حضور دانش آموزان فراهم شود.

جان‌نثاری مخاطبان اصلی برنامه‌های دفاع مقدس را متمرکز بر دانش‌آموزان، دانشجویان و زنان دانست و عنوان کرد: تبیین مسائل دفاع مقدس با محوریت این سه قشر بسیار مهم است.

وی افزود: شهرداری‌های سراسر استان توجه ویژه‌ای به تبلیغات شهری با محوریت تمثال مبارک شهدا داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با اشاره به اینکه دفاع مقدس الگوی تمام نشدنی برای همه نسل‌ها است، متذکر شد: برنامه‌ای خاص در یک روز از هفته دفاع مقدس ویژه شهدای خدمت با شعار «از سنگر دفاع مقدس تا سنگر خدمت به مردم تحت امر ولایت فقیه» اجرایی شود.

جان‌نثاری با تأکید بر اینکه ارزش‌های دفاع مقدس دست یافتنی تبیین شود، گفت: نسل جوان ما باید به این نتیجه برسند که می‌توانند با تلاش و اعتقادات عمیق به مقام فداکاران وطن نائل شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار