رئیس دانشگاه اصفهان:

حفظ جایگاه شهادت و ایثار، نقطه قوت نظام اسلامی است

«هرسیج» آنچه نقطه قوت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و تاکنون نظام را حفظ کرده است ارزش شهادت و ایثار است.
کد خبر: ۶۸۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۰ - 30July 2024

حفظ جایگاه شهادت و ایثار، نقطه قوت نظام اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «حسین هرسیج» رئیس دانشگاه اصفهان صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی ستاد سومین کنگره شهدای دانشجوی استان اصفهان، اظهار داشت: دوست و دشمن بر این نکته باور دارند که در جمهوری اسلامی از نظر نظامی و سخت‌افزاری به قدرت بازدارندگی رسیدیم اما این امر کافی نیست و دشمن راهی جدید یعنی‌ جنگ شناختی و ادراکی را به راه انداخته است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در جامعه دانشجویی، گفت: مهم‌ترین وظیفه ما رسیدن به قدرت بازدارندگی در حوزه شناختی و ادراکی است.

رییس دانشگاه اصفهان افزود: آنچه نقطه قوت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و تاکنون نظام را حفظ کرده است ارزش شهادت و ایثار است که باید در بدنه جوانان نفوذ کند و از دانشگاه انتظار می‌رود در این حوزه ورود کند.

وی گفت: باید در نفوس، اذکار و افکار جوانان رسوخ کنیم، آنچه ارزش‌ها را به‌جای استیصال و استعمار فرانو در جامعه روشن‌گری می‌کند، برگزاری کنگره شهدا و تبیین شهدا برای دانشجویان است.

هرسیج بیان کرد: جنگ شناختی به مرحله‌ای رسیده که با بمباران فکری کاری می‌کنند جوانان علیه منتفع خود اقدام کنند، باید متناسب با جنگ شناختی برای دانشجویان و جوانان آمادگی ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار