رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛

راه‌اندازی ۸۵۰ موکب در مرزهای خوزستان به مناسبت اربعین حسینی

حجت‌الاسلام موسوی گفت: امسال حدود ۸۵۰ موکب در مرز‌های شلمچه و چذابه، بین راهی و کشور عراق برای خدمت به زائران اربعین حسینی راه اندازی می‌شود و آمادگی لازم برای اسکان زائران را داریم و همه تلاش خود را برای میزبانی شایسته به کار گرفته‌ایم.
کد خبر: ۶۸۱۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۰ - 31July 2024

راه‌اندازی ۸۵۰ موکب ایرانی در مرزهای خوزستان به مناسبت اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمود موسوی» رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای از راه اندازی ۸۵۰ موکب ایرانی بین راهی، در مرز‌های شلمچه و چذابه و همچنین کشور عراق برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: امسال حدود ۸۵۰ موکب در مرز‌های شلمچه و چذابه، بین راهی و کشور عراق برای خدمت به زائران اربعین حسینی راه اندازی می‌شود و آمادگی لازم برای اسکان زائران را داریم و همه تلاش خود را برای میزبانی شایسته به کار گرفته‌ایم.

مرز شلمچه در استان خوزستان، شهرستان خرمشهر واقع شده و فاصله مرز شلمچه تا تهران ۹۲۰ کیلومتر، تا خرمشهر ۱۷ کیلومتر، تا کربلا ۵۴۹ کیلومتر و تا نجف ۴۶۰ کیلومتر است. مرز چذابه نیز در شهرستان دشت آزادگان، شهر بستان قرار دارد. فاصله مرز چذابه تا تهران ۷۶۶ کیلومتر، تا شهر ایلام ۸۷ کیلومتر، تا کربلا ۲۷۹ کیلومتر و تا نجف ۳۰۳ کیلومتر است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها