فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی از افتخارات بسیج است

سردار فرجی خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی را از افتخارات بسیج دانست و گفت: با فضای همدلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نمی‌تواند در مسیر حرکت ما وقفه‌ای ایجاد کند.
کد خبر: ۶۸۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷ - 31July 2024

بهخدمت‌رسانی و محرومیت زدایی از افتخارات بسیج است گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، عصر دیروز (سه‌شنبه) سرتیپ دوم پاسدار «اسماعیل فرجی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی در همایش تجلیل از جهادگران بسیج سازندگی استان، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه است که با نگاه دقیق و عمیق بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) تأسیس شد. در تمام طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی تا کنون گردنه‌های سخت و نفس‌گیری بوجود آمد، اما با هوشمندی و تدابیر فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای به بهترین وجه پشت سر گذاشته شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان و قدردانی از فعالیت‌های بسیج سازندگی استان، تصریح کرد: اجرای عملیاتی اقتصاد مقاومتی که از تأکیدات معظم له است همانند دژ مستحکمی در برابر تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه مردم ایران بود. دشمنان وقتی در برابر بصیرت و مقاومت ملت شریف کشورمان با تکیه بر فرامین راهبردی رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون اقتصاد مقاومتی در مردمی کردن اقتصاد و دیگر فعالیت‌های اقتصادی، در ضربه زدن به کشور مأیوس شدند و با ایجاد یک جنگ ترکیبی تمام عیار می‌خواهند به ما ضربه بزنند.

سردار فرجی افزود: در سال ۱۴۰۲، ۸۵۰ گروه جهادی با ظرفیت ۸ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق کم برخوردار استان اعزام شدند. در حوزه طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی نیز در سال گذشته ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات به افراد اعطا شد که این تسهیلات بستر لازم برای اشتغال‌زایی هزار نفر از مردم استان را فراهم کرد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی را از افتخارات بسیج دانست و گفت: با فضای همدلی و استفاده از همه ظرفیت‌ها می‌توانیم از مشکلات عبور کنیم. دشمنان انقلاب و نظام اسلامی نمی‌تواند در مسیر حرکت ما وقفه‌ای ایجاد کند. استان خراسان شمالی در حوزه سازندگی جزو استان‌های پیشرو است.

در پایان این همایش از جهادگران بسیج سازندگی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در دهکده لاله بجنورد تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار