پیام تبریک سرلشکر صفوی به معاون روابط عمومی کل سپاه و رئیس مرکز اسناد دفاع مقدس

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی انتصاب سردار نائینی به سمت معاون روابط عمومی کل سپاه و سردار شریف به سمت مشاور فرمانده کل و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۸۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در پیامی انتصاب سردار سرتیپ دوم «محمدعلی نائینی» به سمت معاون روابط عمومی کل سپاه و سردار سرتیپ «رمضان شریف» به سمت مشاور فرمانده کل و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس را تبریک گفت.

پیام تبریک سرلشکر صفوی به معاون روابط عمومی کل سپاه و رئیس مرکز اسناد دفاع مقدس

متن پیام بدین شرح است:

سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر علی محمد نایینی

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» پس از تصدی موفق هفت ساله مسئولیت " مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس" که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است، موجب خرسندی و مسرت گردید.

سوابق ارزشمند در دوران دفاع مقدس و برخورداری از تجارب گران سنگ در حوزه‌های رسانه‌ای و فرهنگی در کنار سابقه طولانی در سطوح گوناگون مدیریتی از جمله دوران پرافتخار هفت ساله در مسئولیت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس که منجر به تولید نقشۀ جامع پژوهشی حدود سه هزار اثر پژوهشی ایجاد ۹۰۰ پروژه فعال و ضبط تاریخ شفاهی بیش از ۸۰ درصد فرماندهان در سطوح مختلف، ثبت و ضبط ۴۰۰۰ جلسه، ۶۵۰۰ ساعت گفت‌وگوی تصویری و ... شد، پشتوانه‌ای قابل اتکا برای موفقیت و تدوام نگاه تحول آفرین جنابعالی به ویژه در جایگاه مهم روابط‌عمومی سپاه و نقش آفرینی در ارائه تصویری منزلت افزا از این نهاد انقلابی در جامعه و افکار عمومی به شمار می‌رود.

اینجانب ضمن قدردانی از همکاری مسرت بخش و اثرگذار جنابعالی با پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، دوام توفیق و سربلندی آن سردار عالیقدر را در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

***********

سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به سمت «مشاور فرمانده کل سپاه و مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس» پس از نقش آفرینی موفق ۱۸ ساله در جایگاه «سخنگویی» و «مسئولیت معاونت روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است، موجب خرسندی و مسرت گردید.

مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به عنوان معتبرترین مرکز علمی و اسنادی دفاع مقدس، مرجع استناد پژوهشگران حوزه دفاع و امنیت کشور به شمار می‌رود و امید است با مدیریت جنابعالی و ترجمه آثار ارزشمند این مرکز شاهد ترویج ادبیات و فرهنگ دفاع مقدس در خارج از ایران خصوصا جبهه مقاومت اسلامی باشیم.

اطمینان دارم در مسند جدید که عهده دار تبیین سرگذشت و هویت و گذشته افتخارآمیز سپاه در دفاع مقدس و روایت حماسه آفرینی‌های ماندگار و تاریخی این نهاد و شهدای گرانقدر، فرماندهان و رزمندگان رشید، دلاور و ولایتمدار است، همچون گذشته شاهد درخشش جنابعالی خواهیم بود.

دوام توفیق و سربلندی آن سردار عالیقدر در این سنگر خطیر تحت عنایات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها