رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی خبر داد؛

انتشار فراخوان سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا

جمالپور گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به میزبانی شهرستان لالی «سیزدهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورا» را با گستره ملی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۶۸۱۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۳ - 31July 2024

انتشار فراخوان سیزدهمین سوگواره ملی دلنوشته‌های عاشورا در لالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، «بهرام جمالپور» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی از انتشار فراخوان سیزدهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورا در ۲ بخش ادبی و عکس به میزبانی شهرستان لالی خبر داد. 

وی با اعلام این خبر اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان به میزبانی شهرستان لالی «سیزدهمین سوگواره ملی دل نوشته‌های عاشورا» را با گستره ملی برگزار می‌کند.

جمالپور با اشاره به انتشار فراخوان سوگواره و بخش‌های آن افزود: این سوگواره در دو بخش ادبی و عکس برگزار می‌شود که در بخش ادبی هر شاعر و نویسنده می‌تواند حداکثر 3 اثر خود را شامل شعر در کلیه سبک‌ها، قالب‌ها و دلنوشته و در بخش عکس نیز، هر عکاس می‌تواند حداکثر 10 قطعه عکس به صورت آنالوگ یا دیجیتال با موضوعات مسجد و محرم، جوانان و عزاداری سالار شهیدان به دبیرخانه ارسال کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لالی ادامه داد: طبق اعلام فراخوان، برگزار کنندگان سوگواره حق انتشار عکس‌های پذیرفته شده با ذکر نام عکاس را دارند.

وی بیان داشت: در گاهشمار سوگواره مهلت ارسال آثار در هر دو بخش تا ۱ شهریورماه ۱۴۰۳ اعلام شده است و داوری و بازبینی آثار روز ۲ شهریور ماه انجام و آیین اختتامیه ۶ شهریور ماه در شهرستان لالی برگزار می‌شود.

جمالپور اضافه کرد: طبق شرایط اعلام شده در فراخوان، آثار ارسال شده به سوگواره عودت داده نخواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی delneveshte.ashura@gmail.com و یا از طریق فضای مجازی به شماره 09014521923 به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

دبیرخانه سوگواره واقع در خوزستان، شهرستان لالی، خیابان شهید جمالپور، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شماره تماس های 06143295880 و 09014521923 آماده پاسخگویی و ارائه اطلاعات بیشتر به علاقه مندان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار