ابوشریف در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

با ترور شهید هنیه هیچ تغییری در روند مقاومت ایجاد نمی‌شود/ تمام جنایت‌های اسرائیل با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران گفت: با ترور شهید اسماعیل هنیه هیچ تغییری در روند محور مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد شد و افراد شاخص زیادی در مقاومت اسلامی وجود دارد که با اقتدار راه این شهید مجاهد را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۶۸۱۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 31July 2024

«ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را به ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت اسلامی تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت «اسماعیل هنیه» برای ملت فلسطین و محور مقاومت مصیبت دردناکی است. تاکید می‌کنم که ترور این فرمانده مجاهد برای اسرائیلی‌ها دستاورد محسوب نمی‌شود.

با ترور شهید هنیه هیچ تغییری در روند مقاومت ایجاد نمی‌شود/ تمام جنایت‌های اسرائیل با حمایت آمریکا صورت می‌گیرد

ابوشریف در ادامه با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند منطقه را به جنگ فراگیر بکشاند و دولت آمریکا اراده‌ای برای کنترل این رژیم ندارد، گفت: قطعا جنایت صهیونیست‌ها، توسط مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران با بیان اینکه تمام جنایت‌های اسرائیل با حمایت دولت صهیونیستی آمریکا صورت می‌گیرد، تصریح کرد: با ترور شهید اسماعیل هنیه هیچ تغییری در روند محور مقاومت برای مبارزه با رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد و شهید هنیه به الگویی برای رزمندگان مقاومت تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ترور شهید «اسماعیل هنیه» اولین و آخرین ترور اعضای حماس توسط صهیونیست‌ها نخواهد بود، خاطرنشان کرد: افراد شاخص زیادی در مقاومت اسلامی وجود دارند که راه شهید هنیه را با اشراف و اقتدار ادامه خواهند داد و با قدرت با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار