یادواره 417 شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود

یادواره 417 شهید شهرستان چهاردهم بهمن‌ماه امسال در دهدشت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸ - 30January 2016

یادواره 417 شهید شهرستان کهگیلویه برگزار می شود

به گزارش دفاع پرس، سرهنگ سعید برومندزاده در جلسه هماهنگی یادوراه  شهدای شهرستان کهگیلویه، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی برگزاری یادواره بزرگ 417 شهید شهرستان کهگیلویه است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه آشنایی با سیره شهدا را از اهداف این یادواره برشمرد و اظهار داشت: بالندگی، امنیت و توسعه امروز میهن اسلامی بدون شک مرهون ایثارگری های شهدا و جانبازان است بنابراین ملت ما نیز باید در هر شرایطی، دین خود را به این عزیزان ادا کنند.
 
برومند زاده با اشاره به اینکه شهدا از عزیزترین چیز خود که جان خودشان بود گذشتند که امروز ما بتوانیم در امنیت، آسایش و اقتدار زندگی کنیم، افزود: امروز میبینیم که در یک طرف میز ابرقدرتهای دنیا نشسته و در طرف دیگر ایران اسلامی به تنهایی در مقابل ابر قدرتهای دنیا که این نتیجه خون شهدا و این تفکر ایثار و شهادت است.
 
وی برگزاری یادواره های شهدا را باعث نشر بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: در این آیین ها مرام شهدا و راه پرنور آن بزرگواران برای جوانان بازگو می شود که در نهایت زمینه های تعالی معنوی را در جامعه فراهم می کند.
 
برومندزاده به اهمیت فرهنگ و آرمان شهدا اشاره کرد و گفت: در چند روز گذشته ابرقدرت نظامی دنیا که آمریکا بود در مقابل جوانان ما که از سن و سال کم اما از عزت و اقتدار لازم و بینظیری برخوردار بودند چطور زانو زدند و بر زمین نشستند و این اقتدار برخواسته از تفکر ایثار و شهادت است.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا به این یادمانها و جلسات نیازی ندارند، عنوان کرد: خود ما هستیم که به عنوان بازماندگان و رهروان شهدا به این یادوارهها و یادمانها احتیاج داریم.
 
برومندزاده تاکید کرد: یادواره417 شهید شهرستان کهگیلویه در تاریخ 14 بهمن ساعت 9 صبح در سالن ورزشی سپاه شهرستان کهگیلویه برگزار میشود.
 
به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه این مراسم با حضور رضا نبوی از مداحان برجسته کشوری و با سخنرانی سید ناصر حسینیپور نویسنده کتاب «پایی که جا ماند» و عضو سابق تیم مذاکره کننده هستهای برگزار میشود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار