معرفی کتاب؛

«موج و فانوس»

کتاب «موج و فانوس» اثری است به نویسندگی «فرهنگ دشتی» که امسال توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.  
کد خبر: ۶۸۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۰ - 31July 2024

«موج و فانوس»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، کتاب «موج و فانوس» اثری است به نویسندگی «فرهنگ دشتی» که امسال توسط انتشارات «نور عصر ماندگار» در هزار نسخه با حمایت واحد ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به چاپ رسیده است.  

طرح جلد این کتاب که به خاطرات «علی حشمتیان» پرداخته توسط «الهام عبدی‌زاده» انجام گرفته است. این اثر در 112 صفحه و به قیمت 80 هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان به ادبیات پایداری قرار گرفته است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

تا نزدیکی‌های صبح به طرف عراقی‌ها تیراندازی کردیم. درگیری شدیدی بین ما و عراقی‌ها به وجود آمده بود. آن‌ها هم کم نمی‌آوردند و ما را زیر آتش مستقیم و بی وقفه خودشان قرار داده بودند.

اصلا فکرش را نمی‌کردم که روزی در جبهه باشم و چنین وضعی برایم پیش بیاید و در چنین موقعیت عجیب و سختی قرار بگیرم. نمی‌دانم چند تا فشنگ شلیک کردم و کسی از عراقی‌ها با با تیرهای من کشته شد یا نه. متاسفانه سه چهار نفر از برادرانی که آن جا بودند از جمله همان کسانی که به ما تیراندازی یاد داده بودند هم زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار