رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب:

کشف ۱۰ میلیارد تومانی داروی قاچاق از یک انبار

سرهنگ افشاری از کشف احتکار بیش از ۳ میلیون قلم داروی غیر مجاز خبرداد و گفت: ارزش دارو‌های قاچاق کشف شده ۱۰ میلیارد تومان است.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰ - 31July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب در خصوص جزئیات پرونده کشف قاچاق دارو اظهار داشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی داروی در شرق تهران شدند.

کشف ۱۰ میلیارد تومانی داروی قاچاق از یک انبار

وی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای قاچاق خارجی در انبار داروخانه‌ای در حکیمیه تخلیه و دپو شده است که دارو‌های خارجی را به اطراف تهران منتقل و سپس به این مکان منتقل و سپس به فروش می‌رساند.

سرهنگ افشاری افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کرده که مشخص شد محل یک باب انبار در پارکینگ مجتمع تجاری بوده که کالا‌ها در سامانه‌های وزارت بهداشت ثبت نشده و مقادیر انبوهی دارو غیرمجاز در محل دپو شده که طی استعلامات گمرکی مشخص گردید اسناد گمرکی مربوط به سال‌های گذشته می‌باشد و مطابقتی با کالا‌های مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی می‌باشد. این مقام انتظامی افزود: کالا‌ها شامل: تعداد سه میلیون و ۹۸۶ هزار و ۹۸۲ قلم دارو غیرمجاز که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

 این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، اضافه کرد: مصرف کنندگان دارو‌ها و لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز و قاچاق به دلیل انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم بودن، معمولا به انواع بیماری‌ها و امراض دچار می‌شوند. وی از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار