مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی:

فعالان فضای مجازی خراسان شمالی حائز رتبه برتر شدند

نودهی گفت: این جشنواره در بخش‌های اینفوگرافیک معرفی نماد‌ها و یادمان‌های شهدای گمنام، موشن گرافیک معرفی شهدای استان خراسان شمالی، پوستر و نقاشی دیجیتال و ... به جذب آثار هنرمندان و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی پرداخت که پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه کشوری جشنواره، «مجید غفوری‌فر» رتبه اول بخش پیام رسان‌ها با کانال عشاق الحسین و «علی جنتی» با پویانمایی وعده صادق مقام اول بخش پویانمایی را کسب کردند.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۲ - 31July 2024

بهفعالان فضای مجازی حائز رتبه برتر شدند گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) «مجتبی نودهی» مدیر فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تبریک برتری فعالان فضای مجازی استان در اختتامیه ششمین جشنواره فعالان فضای مجازی کشور، اظهار داشت: ایجاد استقلال، امنیت و خودکفایی در حوزه فضای مجازی از حیث راهبردی بسیار حائز اهمیت است. در مسئله محتوای تولیدات دیجیتالی با استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان و دانشجویان، مؤسسات دانش بنیان، دانشگاه‌ها و همه ظرفیت استان وارد تولید محتوای تخصصی فضای مجازی شده‌ایم. جشنواره فعالان فضای مجازی دفاع مقدس نیز با هدف شناسایی استعداد‌های برتر در حوزه فضای مجازی و حمایت از فعالان این عرصه برگزار شد.

وی در ادامه افزود: این جشنواره در بخش‌های اینفوگرافیک معرفی نماد‌ها و یادمان‌های شهدای گمنام، موشن گرافیک معرفی شهدای استان خراسان شمالی، پوستر و نقاشی دیجیتال و ... به جذب آثار هنرمندان و فعالان حوزه رسانه و فضای مجازی پرداخت که پس از بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه کشوری جشنواره، «مجید غفوری‌فر» رتبه اول بخش پیام رسان‌ها با کانال عشاق الحسین و «علی جنتی» با پویانمایی وعده صادق مقام اول بخش پویانمایی را کسب کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار