نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

فرهنگ شهادت و مقاومت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

آیت الله «معلمی» گفت: فرهنگ شهادت، ایثار، انجام وظیفه، عاشورا، تسلیم نشدن در برابر استکبار و مقاومت داشتن اصل قضیه و مهم است.
کد خبر: ۶۸۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ - 31July 2024

فرهنگ شهادت و مقاومت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز با آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان دیدار و گفت‌وگو کرد.

آیت الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: فرهنگ شهادت، ایثار، انجام وظیفه، عاشورا، تسلیم نشدن در برابر استکبار و مقاومت داشتن اصل قضیه و مهم است.

سرهنگ «سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران نیز اظهار داشت: مردم این شهرستان از وجود چند شهید گمنام در شهرستان بهره‌مند هستند و یک شهید گمنام نیز در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه بالاتجن با محوریت روستای نوکلا تشییع خواهد شد.

وی با بیان اینکه قائمشهر در بحث شهدای گمنام پیشتاز است بر لزوم احداث یادمان‌های شهدای گمنام برای انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم اهالی این منطقه همانگونه که در درخواست شهید گمنام پیشتاز بودند در ساخت یادمان این شهید نیز توجه ویژه داشته باشند و یادمان این شهید را قبل از تشییع آماده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار