مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

منطقه بالاتجن قائمشهر میزبان یک شهید گمنام می‌شود

سرهنگ «سلامی» گفت: در ایام شهادت حضرت زهرا (س) منطقه بالاتجن قائمشهر با محوریت روستای «نوکلا» میزبان یک شهید گمنام می‌شود.
کد خبر: ۶۸۱۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵ - 31July 2024

منطقه بالاتجن قائمشهر میزبان یک شهید گمنام می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در جمع اهالی روستای نوکلا شهرستان قائمشهر با بیان اینکه شهدا دارای کرامت هستند به میزبانی مردم منطقه از شهید گمنام اشاره کرد و اظهار داشت: شک نداریم که این شهید محل تدفینش را خودش انتخاب کرده است.

وی با تاکید بر ساخت یادمان شهید گمنام، آن را باقیات و صالحات برای مردم این منطقه خواند و افزود: نسل‌های آینده این اقدام ارزشمند شما را تحسین خواهند کرد.

این مسئول ادامه داد: حضور شهید گمنام در این منطقه باعث خواهد شد مسیر صلاح و رستگاری برای جوانان و خیلی از مردم منطقه فراهم شود.

سرهنگ سلامی اضافه کرد: مردم دیار علویان به دینداری شهرت دارند و شما باعث شدید اینجا پایگاه فرهنگی انقلاب اسلامی شکل بگیرد و کانونی برای فعالیت‌های فرهنگی ایجاد شود. 

وی یادمان شهید گمنام را محل تجمع جوانان و عاملی برای هدایت و رستگاری جوانان منطقه برشمرد و گفت: این شهید با آمدنش خیر و برکت فراوان برای مردم خواهد آورد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از حضور آیت الله معلمی در این جلسه تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد جوانان به صورت جهادی پای کار آیند و تا زمان تشییع شهید گمنام در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها یادمان احداث شود.

سرهنگ سلامی اذعان داشت: دوازدهمین یادمان شهید گمنام شهرستان قائمشهر در روستای نوکلا از منطقه بالاتجن قائمشهر احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار