اهدای قرآن کتابت شده دانش‌آموزان رفسنجانی به شهید عارف «حاج‌علی محمدی‌پور»

قرآن دست‌نویس دانش‌آموزان رفسنجانی به مزار شهید عارف «حاج‌علی محمدی‌پور» اهدا شد.
کد خبر: ۶۸۱۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 31July 2024

اهدای قرآن کتابت شده دانش‌آموزان رفسنجانی به شهید عارف «حاج‌علی محمدی‌پور»

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان،«رضا نوروزی» دبیر اجرایی طرح کتابت قرآن کریم شامگاه ۹ مرداد در این مراسم اظهار داشت: طرح کتابت قرآن کریم به منظور اهدا به پیشگاه مقدس امام زمان (عج) با حضور ۸۰ دانش‌آموز از مهرماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

 وی افزود: یکی از ویژگی‌های ممتاز این طرح که سبب شد بسیاری از دانش‌آموزان در آن شرکت کنند، نگارش قرآن کریم با خودکار بود که این امر باعث شد دانش‌آموزان به این عرصه از کار فرهنگی ورود پیدا کنند.

دبیر اجرایی طرح کتابت قرآن کریم ادامه داد: تاکنون چهار نسخه قرآن کریم توسط دانش‌آموزان کتابت شده که در اردیبهشت ماه سال جاری از این قرآن‌ها رونمایی شد و یک جلد به حرم مطهر رضوی، یک جلد به حرم حضرت معصومه (س)، یک جلد به مسجد مقدس جمکران و یک جلد به شهید عارف حاج «علی محمدی‌پور» اهدا شد.

نوروزی بیان کرد: در حال حاضر مرحله دوم کتابت را آغاز کردیم که این مرحله از کتابت تغییرات خوبی در این امر صورت گرفته و تعداد دانش آموزان بیشتر شده که در حال حاضر در حال کتابت قرآن کریم به منظور اهدا به دفتر مقام معظم رهبری و اتاق تربت حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) در ستاد عتبات عالیات استان کرمان هستند. 

وی اضافه کرد: همچنین کتابت قرآن کریم را با سبک و شیوه جدید دنبال می‌کنیم که امیدواریم به زودی از این نسخه مصحف شریف رونمایی کنیم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار