مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

شهادت «هنیه» عزم ملت فلسطین را برای آزادی قدس شریف راسخ‌تر می‌کند

کاظمی گفت: شهادت «اسماعیل هنیه»، عزم ملت فلسطین را برای آزادی سرزمین مادریشان و قدس شریف، راسخ‌تر می‌کند.
کد خبر: ۶۸۱۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶ - 31July 2024

شهادت هنیه، عزم ملت فلسطین را برای آزادی قدس شریف راسخ‌تر می‌کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی شهادت مظلومانه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش اسلامی حماس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز (چهارشنبه) محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس در تهران مورد اصابت قرار گفت و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظان وی به شهادت رسیدند.

شهادت این مجاهد عزیز در حقیقت استمرار درماندگی رژیم جعلی صهیونیستی در عرصه جنگ نابرابر با ملت بزرگ فلسطین و به ویژه مردم شهادت طلب و مقاوم غزه است که موجب شده از روش های ضد انسانی نظیر ترور برای اهداف کور خود استفاده کند که نشانه دیگری برای نزدیک شدن به پایان عمر سیاه این رژیم سفاک بوده است.

جامعه جهانی باید مقابل چنین گستاخی‌های رژیم غاصب صهیونیستی بایستد و علاوه بر آن از دولت‌ها و امت اسلامی هم می‌خواهیم پاسخ قاطعی به این رژیم جعلی بدهند.

این جنایت غیرانسانی، عزم ملت فلسطین را برای آزادی سرزمین مادریشان و قدس شریف، راسخ‌تر می‌کند.

اينجانب ضمن محکوم کردن اين جنايت رذيلانه، شهادت رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس و محافظ ایشان را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالي)، ملت قهرمان فلسطین و ملت فهيم ايران تسليت عرض نموده و علو درجات براي این شهید عزیز از درگاه ايزد منان مسئلت می‌نمايم.

انتهای پیام / 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار