مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

رژیم صهیونیستی تاوان سختی بابت این گستاخی‌اش خواهد داد

سردار مرادحاجتی به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و گفت: رژیم غاصب صهیونیستی باید به گونه‌ای تنبیه شود که دیگر فکر نگاه چپ به خاک مقدس کشورمان را در سر نپروراند.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹ - 31July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، جلسه هماهنگی مراکز فرهنگی و موزه های دفاع مقدس استان و نمایندگان دفاتر و مشاوران فرمانداران شهرهای مختلف خوزستان در حوزه دفاع مقدس امروز به ریاست سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

سردار مرادحاجتی در ابتدای این جلسه به شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس اشاره کرد و اظهار داشت: رژیم غاصب صهیونیستی باید به گونه‌ای تنبیه شود که دیگر فکر نگاه چپ به خاک مقدس کشورمان را در سر نپروراند.

رژیم صهیونیستی تاوان سختی بابت این گستاخی‌اش خواهد داد

وی افزود: بی شک رهبر مقتدر و فرزانه مان، شدت تنبیه این رژیم کودک کش و وحشی را تعیین خواهند کرد و دنیا خواهد دید که این رژیم چه تاوان سختی بابت این گستاخی‌اش خواهد داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: این جلسه جهت آشنایی شما با وظایف و رسالت بنیاد تشکیل شده و این که با مدیران، معاونین و کارکنان خادم این حوزه در مرکز استان آشنا شوید، ارتباط بگیرید و امورات شهرهای خود را پیش ببرید.

سردار مرادحاجتی یادآور شد: شما باید پرچمدار اشاعه فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس در شهرها، بخش‌ها و روستاهای محل سکونت خود باشید. تاکنون در حوزه‌های مختلف، کارهای بزرگ و مهمی انجام شده که کافی نیست و همه ما مامور انجام فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص صد برابر شدن امورات حوزه دفاع مقدس هستیم.

در ادامه این جلسه، حاضرین به بیان نقطه نظرات و طرح سوالات و ابهامات خود پرداختند و در پایان نیز حکم چند نماینده از شهرهای خوزستان صادر و تقدیم این عزیزان شد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار