پیام تسلیت حجت‌الاسلام «آقاجانپور» به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با صدور پیامی شهادت اسماعیل هنیه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۸۱۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۹ - 31July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت حجت‌الاسلام «آقاجانپور» به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرّحمن الرّحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت برادر مجاهد و فداکار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس را به امت اسلامی و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین، رزمندگان جبهه‌ی مقاومت و ملت شریف ایران، به ویژه به ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای عزیز تبریک و تسلیت می‌گویم.

تسلیت در فقدان مرد بزرگی که زندگی خود را وقف دفاع از ملت مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف و سرزمین‌های اشغالی نمود و در این مسیر مقدس، فرزندان و اعضای خانواده اش را تقدیم کرد.

جنایات ددمنشانه‌ی رژیم اشغالگر قدس در کشتار بی‌رحمانه‌ی زنان و مردان و کودکان بی گناه، روی جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است.

امروز روز آزمون مهم برای همه‌ی جهانیان اعم از ملت‌ها و دولت‌ها ست که در مقابل این جنایات و نسل کشی‌ها چه عکس العملی را نشان می‌دهند و در کدام جبهه قرار می‌گیرند؟ جبهه‌ی دفاع از مظلوم یا جبهه‌ی حمایت از ظالمان و خونخواران؟

به سران رژیم اشغالگر قدس و حامیانش هشدار می‌دهیم که خون بناحق ریخته شده مردم مظلوم فلسطین دامن شما را می‌گیرد و کاخ‌های پوشالی و عنکبوتی اتان را ویران خواهد کرد.

عقربه‌های ساعت برای نابودی قریب الوقوع رژیم منحوس صهیونیستی سرعت گرفته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
سیدضیاءالدین آقاجانپور»

بنابراین گزارش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در پی این حادثه تروریستی، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کردند: رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ی مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار