نماینده ولی فقیه در مازندران:

شهادت «اسماعیل هنیه» سند تثبیت جنایتکاری اشغالگران صهیونیستی است

آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 31July 2024

نماینده ولی فقیه در مازندران شهادت «اسماعیل هنیه» را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در پی شهادت مجاهد بزرگ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی مقاومت اسلامی حماس پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ»

بار دیگر دست پلید و جنایتکار استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی، فاجعه‌ای را در قلب ایران عزیز رقم زد و ملت بزرگ فلسطین، ملت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان را در سوگ شخصیت ارزشمند جنبش مقاومت اسلامی حماس، جناب آقای اسماعیل هنیه بُرد.

این شهید عزیز، مجاهدی بود که سال‌های متمادی برای احقاق حق ملت فلسطین از هویت دینی و ملی خود در برابر رژیم جعلی اسرائیل دفاع کرد، شهادت این رهبر مقتدر، مصیبت جانکاهی برای ملت فلسطین و جبهه مقاومت و سند دیگری بر تثبیت جنایتکاری اشغالگران است.

جنایتکاران و مستکبران عالم بدانند ملت همیشه قهرمان فلسطین با تمسک به اسلام و وحدت کلمه در مسیر پیکار با جبهه باطل ثابت قدم بوده و قطعا با توکل به خداوند موفق و پیروز خواهد بود.

اینجانب شهادت این مجاهد بزرگ راه عزت و آزادی و آزادسازی قدس و فلسطین را به حضرت بقیةالله الاعظم (روحی فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت فلسطین، جبهه مقاومت و عموم آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و علو درجات را برای این شهید مظلوم از خداوند متعال خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار