نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی:

خون شهید «هنیه» هرگز هدر نخواهد رفت

سنگدوینی گفت: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه هرگز هدر نخواهد رفت و شهادت هنیه، پیوند ملت‌های مقاومت را محکم‌تر می‌کند، به زودی انتقام خون شهید را خواهیم گرفت.
کد خبر: ۶۸۱۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 31July 2024

«رمضانعلی سنگدوینی» نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان ضمن تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس جنبش سیاسی حماس اظهار داشت: مقاومت و شهادت‌طلبی در خون رهبران حماس وجود دارد و اسماعیل هنیه نیز چند وقت پیش فرزندانش را در راه فلسطین تقدیم کرده بود و امروز ناجوانمردانه در خاک ایران به شهادت رسید.

وی افزود: شهید هنیه یکی از رهبران حماس بود که از همان ابتدای مقاومت با رژیم صهیونیستی به مبارزه پرداخت و امروز بعد از سالها جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی به آرزویش رسید.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با ابراز ناراحتی و تعجب از خبر شهادت رئیس جنبش حماس گفت: شهید هنیه دیروز در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور کشورمان حضور داشت و چنان باصلابت از آزادی قدس و مقاومت سخن می‌گفت و فکر نمی‌کردیم که به این زودی به آرزویش که شهادت بود برسد.

این مسئول با بیان اینکه شهادت آرزوی رهبران مقاومت است، عنوان کرد: با شهادت اسماعیل هنیه راه مبارزه با رژیم صهیونیستی و آزادی قدس متوقف نشده و سرنوشت اسرائیل فقط نابودی است و خون شهید این مهم را تسریع خواهد کرد.

خون شهید «هنیه» هرگز هدر نخواهد رفت

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترور مهمان در خاک ایران هزینه دارد، تاکید کرد: بی‌تردید خون پاک این مجاهد نستوه هرگز هدر نخواهد رفت و شهادت هنیه، پیوند ملت‌های مقاومت را محکم‌تر می‌کند، به زودی انتقام خون شهید را خواهیم گرفت.

سنگدوینی با اشاره به بیانیه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی شهادت اسماعیل هنیه گفت: همان طوری که رهبری به عنوان سکاندار نظام و رهبر امت اسلامی اعلام کردند به زودی انتقام خون این شهید عزیز که مهمان ما بودند را خواهیم گرفت و مانند حمله به خاک ایران که جواب دندان شکنی را دریافت کردند این بار هم باید منتظر پاسخ سخت و قطعی باشند.

وی این شهادت را باعث پیوند و رابطه عمیق بین ملت ایران و فلسطین خواند و تصریح کرد: با مستحکم‌تر شدن این پیوندها نابودی اسرائیل نزدیک و در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار