مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی:

خون شهید «هنیه» عزم و اراده‌ ملت‌های آزاده را بیش از پیش تقویت خواهد کرد

سرهنگ پاسدار «فلاحی» در پیامی، شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم فلسطین و ایران اسلامی تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.
کد خبر: ۶۸۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰ - 31July 2024

سبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی در پیامی، شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس را به مردم فلسطین و ایران اسلامی تسلیت گفت و بر ادامه راه مقاومت تأکید کرد.

در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

خبر شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر جبهه مقاومت اسلامی «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، مایه تأثر و تأسف عمیق گردید؛ این ضایعه دردناک را به تمامی مردم مسلمان و آزادی‌خواه، به‌ویژه مردم قهرمان فلسطین و ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید «اسماعیل هنیه» با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مجاهدت‌های مداوم در راه آزادی و عدالت، همواره الهام‌بخش بسیاری از آزادی‌خواهان جهان بود، یاد و خاطره‌ او همواره در دل‌ها زنده خواهد ماند و مبارزات او همچنان مشعل راهنمای بسیاری خواهد بود.

صهیونیسم جنایتکار بداند که خون مطهر شهید «هنیه» عزم و اراده‌ ملت‌های آزاده را بیش از پیش تقویت خواهد کرد. این اقدامات مجرمانه رژیم اشغالگر، سست‌تر از آن است که ملت فلسطین را از تداوم پیشروی در مسیر پیروزی قضیه عادلانه‌اش بازدارد و قطعا توشه سفر شرافتمندانه و پر از افتخار آن‌ها است.

بی‌شک با شهادت وی راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او، عزم و اراده‌ مردمان آزاداندیش را بیش از پیش تقویت خواهد کرد؛ از خداوند متعال برای این شهید والامقام رحمت واسعه را مسئلت می‌نمایم؛ باشد که روح بلندشان در جوار رحمت الهی آرام گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار