در همایش «ایثار در ایثار»؛

اهدا‌کنندگان عضو شاهد و ایثارگر تجلیل می‌شوند

نشست هم‌اندیشی دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای انجمن اهدای عضو ایرانیان به منظور تجلیل از اهدا‌ءکنندگان عضو شاهد و ایثارگر در همایش «ایثار در ایثار» برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست، باتاکید بر اینکه ایثار اجتماعی در ارتقای آگاهی مردم نسبت به مقوله معنوی اهدا عضو در جامعه و حمایت از خانواده‌های اهدا‌ءکننده شاهد و ایثارگر امری ضروری است، گفت: برگزاری همایش در سال گذشته تجربه ارزشمندی بود که امسال مقرر است به صورت ملی برگزار شود.

اهدا‌کنندگان عضو شاهد و ایثارگر تجلیل می‌شوند

 امید قبادی، نائب رئیس هیئت مدیره انجمن اهدای عضو ایرانیان نیز به اهمیت اهدای عضو در توسعه حوزه سلامت کشور و جلوگیری از خروج ارز از کشور اشاره کرد و افزود: شروع فعالیت «انجمن اهدای عضو ایرانیان» از سال ۱۳۸۱ بود و می‌تواند با بنیاد شهید و امور ایثارگران تعاملات بسیار خوبی در پیش داشته باشد. امیدوارم شاهد هرچه بهتر برگزاری همایش «ایثار در ایثار» در سال‌جاری باشیم.

 امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن این تفاهم‌نامه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه پیگیری طرح حمایت فرهنگی و مادی از خانواده‌های اهدا‌ءکننده عضو دارای نسبت ایثارگری، قول مساعد داد و گفت: همه دستگاه‌های فرهنگی و حمایتی در قبال خدمت‌رسانی به این خانواده‌ها موظف هستند خدمات لازم را ارائه دهند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار