خزانه‌داری:

درخواست وجه بنیاد شهید تامین شده و ادامه دارد

طبق اعلام خزانه‌داری، درخواست وجه‌های صادره بنیاد شهید تا بازه پرداخت حقوق تیرماه سال جاری تامین و پرداخت شده و مانده تخصیص نیز متناسب با وصول منابع بودجه عمومی دولت تامین و پرداخت خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳ - 31July 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بر اساس اعلام خزانه داری کل کشور درباره وضعیت پرداختی تخصیص‌های صادره سازمان برنامه و بودجه کشور، درخواست وجه‌های صادره بنیاد شهید و امور ایثارگران تا بازه پرداخت حقوق تیرماه سالجاری تامین و پرداخت شده است. مانده تخصیص پرداخت نشده مربوط به تخصیص اخیر پایان تیرماه نیز همچون ماه‌های گذشته متناسب با وصول منابع بودجه عمومی دولت تامین و پرداخت خواهد شد.

درخواست وجه بنیاد شهید تامین شده و ادامه دارد

شایان ذکر است بر اساس بند (د) ماده (۲۸) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و مالی و کمک‌ها و سایر اعتبارات و ردیف‌های مندرج در جداول قوانین بودجه سنواتی به شرح عناوین و ارقام جداول مذکور فقط در حدود وصولی درآمد‌ها و سایر منابع عمومی به شرح عناوین و ارقام مندرج در جداول مربوط قوانین یاد شده بر اساس مفاد موافقت نامه‌های متبادله دستگاه با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در حدود ابلاغ و تخصیص اعتبار از سوی سازمان مذکور با رعایت ساز و کار ماده (۳۰) قانون بر نامه و بودجه مصوب ۱۳۵۱ قابل تعهد پرداخت و هزینه است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار