شهردار منطقه ۳ مطرح کرد؛

توسعه زیرساخت‌های بلوار میرداماد با اجرای طرح «محور الگوی خدمت»

جوانی گفت: در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی و رضایتمندی شهروندان از خدمات شهری طرح محور الگوی خدمت در بلوار میرداماد در حال اجرا است. 
کد خبر: ۶۸۱۷۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹ - 31July 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «حمید جوانی» شهردار منطقه ۳ به اجرای طرح الگوی خدمت با رویکرد ایجاد محور‌های نمونه شهری در پایتخت اشاره کرد و ابراز داشت: در این طرح که بر رویکرد تحولی خدمت و نگهداشت ویژه شهر متمرکز است به تمامی موضوعات ترافیکی، عمرانی و خدمات شهری همچنین زیبایی بصری و ابعاد کارکردی محور‌ها توجه شده است. 

توسعه زیرساخت‌های بلوار میرداماد با اجرای طرح «محور الگوی خدمت»

شهردار منطقه ۳ اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون پیاده رو سازی لاین شمالی و جنوبی، انجام روکش آسفالت، احداث حوضچه‌های رسوب گیر، همسطح سازی و حذف دریچه ها، جدول بندی، نهرسازی، بازپیرایی و آبرسانی فضای سبز، لایروبی انهار، رنگ آمیزی (جداول، المان‌های شهری، پل و پایه پل‌های سواره رو)، نورپردازی، نصب چراغ‌های دفنی، نصب نیمکت و اجرای نقاشی دیواری توسط معاونت‌های فنی و عمرانی و خدمات شهری و محیط زیست این منطقه در حال انجام است.
 
جوانی بیان داشت: همچنین ماموریت معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه در محور میرداماد، احداث طرح دسترسی رویکرد کندرو به تندروی بلوار میرداماد در دو لاین جنوبی و شمالی، خط کشی محوری و بلوک عابرپیاده، نصب المان‌های ترافیکی، استاپر و مانع فلزی، اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی، تامین روشنایی و مرمت سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس، نوسازی و بهسازی ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس می‌باشد. 

شهردار منطقه ۳ افزود: شهروندان منطقه از ابتدای اجرای این طرح شاهد پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی در فعالیت‌هایی من جمله: احداث حوضچه رسوب گیر، بازپیرایی فضای سبز، لایروبی انهار، رنگ آمیزی (جداول، المان‌های شهری و پایه پل‌های سواره رو و عابر پیاده)، خط کشی محوری و بلوک عابرپیاده، المان‌های ترافیکی در محور الگوی خدمت میرداماد در محدوده‌های بلوار میرداماد حد فاصل شریعتی تا مدرس و بلوار میرداماد حدفاصل مدرس تا ولیعصر هستند. 

جوانی ابراز امیدواری کرد: در ۴ محور الگوی این منطقه که شامل محور‌های میرداماد، شریعتی، گاندی و خیابان حضرت ولی عصر (ع) در طرح محور الگوی خدمت منطقه ۳ قرار دارند با تعریف اقدامات ویژه شاهد ایجاد تحول درکیفیت، زیبایی بصری محور‌ها و در نهایت ارتقای چشمگیر رضایتمندی شهروندان در این محور‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار