مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان مطرح کرد؛

آمادگی میزبانی از هنرمندان در یادمان‌های دفاع مقدس همدان

سرهنگ «آزادی» گفت: آمادگی میزبانی از هنرمندان از یادمان‌های دفاع مقدس دردسترس در سطح استان همچون پایگاه هوایی شهید نوژه و پدافند هوایی شهدای سوباشی را داریم.
کد خبر: ۶۸۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ - 31July 2024

آمادگی میزبانی از هنرمندان در یادمان‌های دفاع مقدس همدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سرهنگ پاسدار «هادی آزادی» مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان   همدان امروز (چهارشنبه) در کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح در استان همدان این شورا شکل گرفته است که دارای ۹ کمیته تخصصی است و در سطح استان یک هزار ۸۰۰ نفر در ساختار شورای هماهنگی جانمایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ ابلاغی کمیته‌ها به فرمانداران شهرستان‌ها ابلاغ شده است، افزود: برای کمیته هنری و نمایشی دفاع مقدس استان نزدیک به ۲۳ عنوان برنامه پیش بینی کردیم و سعی شده بر اساس ظرفیت شهرستان‌ها تعیین شود که سهم هر کدام چقدر است.

مدیر اجرایی شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس همدان با بیان اینکه در پایان سال از میزان اجرای برنامه‌ها کمیته‌ها در حوزه دفاع بازرسی به عمل می‌آید، گفت: جلسات شهرستانی کمیته‌ها حداقل در سال ۶ بار برگزار شود.

وی با تاکید بر سرکشی از خانواده هنرمندان ارزشی استان، متذکر شد: آمادگی میزبانی از هنرمندان از یادمان‌های دفاع مقدس دردسترس در سطح استان همچون پایگاه هوایی شهید نوژه و پدافند هوایی شهدای سوباشی را داریم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار