پیام تسلیت استاندار یزد در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت

استاندار یزد در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید والامقام «اسماعیل هنیه»، پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۱۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ - 31July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد در پی شهادت شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس؛ شهید والامقام «اسماعیل هنیه»، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: 

شهادت نماد بی بدیل مقاومت فلسطین و مجاهد مبارز، شخصیت برجسته جبهه مقاومت و رئیس دفتر سیاسی حماس شهید والامقام اسماعیل هنیه به دست باند جنایتکار و تروریسم اسرائیل غاصب، بار دیگر اوج شقاوت، جنگ افروزی و حماقت سردمداران جنایت و تجاوز را آشکار ساخت و نام عزیز آن شهید گرانقدر را در کنار نام تمامی شهدای مظلوم و بی دفاع فلسطین و غزه در تاریخ ایستادگی و وارستگی، جاودان ساخت. 

آن شهید والامقام که سراسر عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهدت و مقاومت خالصانه و شجاعانه با رژیمی پلید و کودک کش اسرائیل و جهاد فی سبیل ا... صرف نموده بود، به آرزوی دیرینه خویش نائل آمد و با پیوستن به همرزمان شهید خویش، "عند ربهم یرزقون" گشت. بی تردید خون مطهر آن شهید مقاومت و برآمده از خانواده‌ای شهیدپرور، همچو ستاره‌ای نور افشان، راه جهاد تا آزادی قدس شریف را آشکارتر و انتقام این جنایت هولناک را قطعی خواهد کرد.

اینجانب صمیمانه شهادت این مجاهد مبارز و شهید راه مقاومت و ایثار را به پیشگاه حضرت بقیه ا... ارواحنا فداه، محضر رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی (مدظله العالی)؛ ملت قهرمان و مظلوم فلسطین و ملت غیور ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان و جریان مقاومت تبریک و تسلیت عرض نموده و توفیق پیمودن راه مقدس آن شهید والامقام را از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نمایم. 

مهران فاطمی - استاندار یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار