مدیر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان:

هدف از انقلاب تشکیل حکومت اسلامی بود

سردار «ظفری» با بیان اینکه هدف از انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است، گفت:اگر به خاک جمهوری اسلامی قانع می‌شدیم هیچ وقت کسی با ملت ایران دشمنی نمی‌کرد و بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی فرق است.
کد خبر: ۶۸۱۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ - 31July 2024

هدف از انقلاب تشکیل حکومت اسلامی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان امروز (چهارشنبه) در کمیته هنری، نمایشی و ادبیات دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: هدف از انقلاب اسلامی فقط تشکیل جمهوری اسلامی نبود بلکه هدفی والاتر و تشکیل حکومت اسلامی است.

وی افزود: اگر به خاک جمهوری اسلامی قانع می‌شدیم هیچ وقت کسی با ملت ایران دشمنی نمی‌کرد و فرق است بین حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی.

مدیر اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس همدان تصریح کرد: تفکر حکومت اسلامی از خودگذشتن می‌خواهد در این تفکر نباید به وضع موجود قانع باشیم، اگر دشمنان می‌دانستند فقط به جمهوری اسلامی فکر می‌کنیم جنگ هم شروع نمی‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی اندیشه جهانی می‌خواهد و مرز بندی نمی‌شناسد و سردار شهید سلیمانی به خوبی مفهوم حکومت جهانی را درک کرد.

سردار ظفری اضافه کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی دنیا هیچ هزینه ای نداده بود اگر کسی می‌خواهد ببیند که ما موفق بودیم یا نه، به این فکر کند هزینه روی دست دشمن گذاشتیم یا نه، و امروز دشمن از دست بردار نیست و مدام بر علیه انقلاب اسلامی کینه‌توزی می‌کند‌.

وی در ادامه خطاب به هنرمندان حاضر در جلسه گفت: هنر برای معرفی هنرمند نیست، هنرمند می‌آید که تاثیرگذار و تحول در جامعه ایجاد کند و تاثیر آن در اقشار مختلف را باید ببینیم.

سردار ظفری در پایان با اشاره به تربیت یکصد نویسنده نوقلم در سطح استان همدان، متذکر شد: اجازه رشد به این نویسنده‌ها دهید و با تلاش موثر به سمت مردمی کردن ارزش‌ها پیش روید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار