مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان:

شهادت فرماندهانی چون «اسماعیل هنیه» نشان از عجز دشمن در تقابل در میدان است

حجت الاسلام والمسلمین «حسینی دیباجی» گفت: شهادت فرماندهانی چون «اسماعیل هنیه» نشان از عجز دشمن در تقابل در میدان است و باید گفت همواره چنین بوده است و این شیوه منافقان و کوردلان است.
کد خبر: ۶۸۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ - 31July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحسن حسینی دیباجی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمناندر جمع پایوران سپاه استان سمنان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام سجاد(ع) و همچنین شهادت اسماعیل هنیه از فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت اظهار داشت: بعد از قیام امام حسین (ع) در عاشورا که پیروزی حق بر باطل و خون بر شمشیر و یک نهضت الهی است، امام سجاد (ع) وظیفه پیام رسانی نهضت عاشورا و مدیریت دین اسلام را بر عهده داشت.

وی افزود: او باید با بنی امیه مبارزه می‌کرد؛ آن هم در بسته‌ترین فضای سیاسی و اجتماعی که بجز سه تن از یارانشان اجازه معاشرت با هیچکس را نداشتند. قیام‌های خونینی برای مقابله با ستم‌های یزید در زمان امام سجاد (ع) رخ داد که واقعه حرّه یکی از آنهاست. قیام توابین، قیام حنظله، قیام زید بن علی و ... هم اتفاقاتی بود که فضا را مدام برای امامت امام سجاد (ع) بسته و خفقان آورتر می‌کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: امام سجاد (ع) همواره به واقعه کربلا اشاره می‌کردند و می‌فرمودند: فرزند پیامبر (ص) تشنه و گرسنه و در بدترین وضعیت به دست بدترین آدم‌ها به شهادت رسید؛ این جملات و بیانات نفرت مردم را نسبت به بنی‌امیه بیشتر می‌کرد.

دیباجی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت «اسماعیل هنیه» از فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: بر اساس آنچه اعلام شده است بامداد امروز (چهارشنبه) اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن پرتابه ای به محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: شهادت راه مردان خداست و باید گفت اگر اینگونه نباشد باید گفت حیف هستند چنین انسان هایی اگر به مرگ طبیعی از دنیا بروند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: شهادت فرماندهانی چون اسماعیل هنیه نشان از عجز دشمن در تقابل در میدان است و باید گفت همواره چنین بوده است و این شیوه منافقان و کوردلان است.

دیباجی با اشاره به برپایی باشکوه و با عظمت مراسم تحلیف رئیس جمهور چهاردهم که روز گذشته با حضور مسئولان ارشد از 104 کشور دنیا در تهران برگزار شد، گفت: روز گذشته اتفاق بزرگی افتاد و رئیس جمهور کشورمان موضع کشور را در مقابل فلسطین بارها اعلام کرد و مورد تشویق حاضران قرار گرفت و دنیا فهمید با تغییر دولت ها در کشور موضع ایران هیچ تغییری نمی کند.

وی با بیان اینکه دشمن فهمید ایران پایبند مقاومت هست، تصریح کرد: نابودی اسرائیل نزدیک است و راه مبارزه جبهه مقاومت با اسرائیل با سرعت بیشتری به پیش می رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار